In het baby-gedeelte is 'ie gesloten. Dus als het mag doe ik alvast hier mee. Leuk om ideetjes op te doen. Naar aanleiding van het 'Lief' topic, heb ik zojuist een jas en trui besteld.
Wat leuk om jullie aankopen te zien! Ik heb in de uitverkoop voor dochter 2 setjes van name it gekocht. Ik hou echt van dat merk omdat het goede kwaliteit is en niet te duur. Voor zoontje heb ik een setje van z8 gekocht in de uitverkoop en 2 shirtjes van name it + spijkerbroekje. Voor dochter heb ik ook deze gekocht:
Wat leuk Zara dat witte vestje met strikje en topje met bloemen. Ik heb het vestje vast gekocht voor onze baby en het topje zat ik heel erg over te twijfelen. Echt leuke spulletjes hadden ze weer!
Thanks Sarax! Ik heb een nogal meisjesachtige smaak haha. Zolang ze nog niet protesteert kan ik me uitleven haha. Vandaag naar de H&M geweest, daar hadden ze een leuke aanbieding. Bij aankoop vanaf 3 stuks 15% korting en vanaf 5 stuks 20% korting op al je aankopen! Heb alleen niet gelet op de datum, dus weet niet tot wanneer dit blijft. Bekijk bijlage 495107
Haha daar hou ik ook van. Dit setje is ook super leuk!! Oh dan moet ik daar binnenkort eens gaan kijken, bedankt voor de tip.
Dit heb ik nog erbij geshopt voor haar zomer garderobe. Nog een paar dingen en dan is haar zomer garderobe compleet