Titel zegt het al, wat betekend een aangeklede borrel? Ik ben er nu vanuit gegaan dat we dan netjes gekleed moeten. Klopt dat?
Nee een aangeklede borrel betekent dat ze er wat hapjes en drankjes betreft iets meer werk van hebben gemaakt.
Ik denk eerder aan een borrel met ook veel hapjes. Dus waar het niet alleen om het drankje gaat maar die aangekleed is met extra hapjes. Of ben ik dan gek?!
Klopt, aangeklede borrel gaat niet over de kledingvoorschriften maar over de hapjes die erbij komen. Netjes gekleed kan echter nooit kwaad
Wauw!! Wat voel ik me stom! met wat ik nu gekocht heb ben ik best wel overdressed denk ik.. misschien toch maar wat anders bedenken.
Neehoor @nan1984, je bent niet gek. Een aangeklede borrel is inderdaad 'aangekleed' met hapjes. Maar mooi gekleed gaan op een borrel is toch altijd oke? Wat heb je gekocht, als ik vragen mag?
https://www.noppies.com/nl-nl/positiekleding/noppies-jurk-dane-true-navy-80414-c164.html Deze met een zwart riempje
leuk jurkje! en eerlijk? Ik zou hetzelfde denken als jij. Idd Netjes aangekleed hahaha. Maar ik had het waarschijnlijk even aan diegene zelf gevraagd.
Helemaal niet stom! Wat heb je voor leuks gekocht? Ik houd er zelf enorm van als mensen echt hun best doen om er mooi uit te zien, overdressed vind ik het niet snel Edit: enig jurkje, lekker aan doen, staat je vast hartstikke leuk
Leuk!! Die lijkt me prima geschikt voor een borrel. Gewoon aantrekken hoor. Dan ben jij mooi aangekleed op de aangeklede borrel.
Haha pas had ik een housewarming party van een collega en dit was ook een aangeklede borrel en ik vroeg ook al via de app wat dit betekende. Het is inderdaad een borrel met niet alleen bitterballen en kaasjes maar net een beetje extra. Soep met luxe broodjes, luxe hapjes en veel keus uit alcoholische lekkernijen.