Wij hebben alles heel modern maar wilde t wel een beetje warm houden met hout omdat veel van onze muren ook al grijs zijn. Dit is t geworden. Niet te koud en niet te geel. Ben er heel blij mee. Wilde ook eerst t grijzige maar kennissen hebben dat ook en vind dat idd niet heel warm overkomen.
Wilde ik ook totdat ik bij praxis moest wachten op een medewerker en ik in het licht er krassen op zag. Toen erg genoeg op een voorbeeldstukje wat er lag met mijn sleutel over gekrast en helemaal vol.
O, wat raar.... Wij laten het leggen door een parketeur en die is er helemaal enthousiast over. Hij heeft ook allerlei awards gewonnen enzo, beste vakman van het jaar etc.... Heb niet het idee dat hij troep verkoopt, die man leeft voor zijn werk
Ik zeg je alleen mijn ervaring, Ik wilde dolgraag Quick step en alhoewel het voor mij een hele hap in mijn budget was ( kreeg wat van de belasting terug) en ik moest verhuizen wilde ik graag de quickstep. Maar ik was dus heel erg teleurgesteld toen ik dit zag. Wilde wel niet de duurste maar 17 euro per m2 is voor mij als alleenstaande mama al een hele hap uit budget a 32m2. Maar ik heb het dus niet gedaan want mijn dochter test nu mijn huidige vloer ook heel erg uit haha Lundia van bij karwei en nog geen kras te zien.
Weet je zeker dat je laminaat wilt? Ik vind sowieso de houtlook erg ouderwets... Je hebt in PVC en linoleum( marmoleum) , vinyl hele mooie warme egale vloeren.
Creme wit. Wij hebben donkere teak meubels dus vonden dit wel heel mooi Vogel demonstreerd de vloer even
Ik vind het nog steeds echt superlastig We hebben de witte tegels er inmiddels uitgehaald... Maar daarna ben ik toch weer gaan twijfelen aan de kleur die we hadden uitgezocht Nu zitten we dus met van die jaren 70 bruine tegels met lijmresten erop.... Niet echt mijn idee van gezellig Maar wat dan wel?! AAARFGH
Wij hebben dit laminaat. https://www.gamma.nl/assortiment/gamma-allure-laminaat-lichtgrijs-eiken-2-25-m/p/B470061?q=fh_location%3d%2f%2fcatalog01%2fnl_NL%2fcategories%3C%7bcatalog01_catvloeren%7d%2fcategories%3C%7bcatalog01_catvloeren_catvloeren_laminaat%7d%2fbrand_name%3E%7bgamma%7d%2ffh_item_type%3d%7bproduct%7d%26fh_start_index%3d0%26fh_view_size%3d20%26fh_refview%3dlister%26fh_lister_pos%3d10%26fh_secondid%3db_product_b021470061 Een mooie kleur, geeft veel ruimte! Alleen de kwaliteit van dit product is om te huilen.. Overal springen hoekjes vanaf en zelfs op sommige planken in het midden.. Kleur raad ik wel aan, maar zou dan zelf voor een ander merk gaan vanwege kwaliteit.
Wij hebben nu quickstep, wat betreft kwaliteit ben ik heel erg tevreden, maar na 8 jaar vind ik de kleur te donker. Nu zou ik gaan voor een uit de serie loft van VT wonen. vtwonen Laminaat
Wij hebben een pvc vloer, van het merk mflor. Zou geen andere vloer meer willen. Zodra we weer wat hebben gespaard gaat boven de laminaat eruit en ook mflor erin.