Show je .... lekker helemaal niks!

Discussie in 'De lounge' gestart door novaa, 26 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. chantal1984

chantal1984 Niet meer actief

Ik vind de topics geweldig .. En de gene die het niet leuk vinden moeten het niet aanklikken, zijn zat pagina's met andere onderwerpen .. Of gebruik de zoek machine voor onderwerpen die je wel leuk vind .. ;)...

2. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    En toch zitten er reacties tussen met meiden die er zat van zijn etc.. maar waarom post je dan wel een foto?!

Ik vind sommige wel leuk, en dan bedoel ik wie iedereen is,partner en kids, de rest interesseert me niet, en dan reageer ik ook gewoon niet.

3. chantal1984

Viel mij ook op ;)

4. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

ja dat vraag ik me ook af.. en er wordt nu net gedaan of er al weeeeken alleen show topics zijn. tis gewoon even ene geintje van de week. begonnen met show jezelf en toen man en kids. en daarma komt schoonmodder. nou boeiend! zie het met een glimlach. vind je het niks kijk je niet. en idd volgende week is het weer iets anders. zijn er weer duizend recept shitvragen en dieren gedoe. daar geef ik niks om maar je zal er mij niet over horen dan hoor

5. debke83

debke83 Fanatiek lid

24 jun 2008
    3.588
    0
    36
    Beek-Limburg
    Ik vind het wel leuke topics en als ik iets niet leuk vind...kijk ik niet...simpel toch?!

6. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    Moderators/Beheerders,

Als jullie overal een probleem van maken, niet meer dan 1000 berichten, geen foto topics dan snap ik wel waarom er zoveel meiden een apart forum openen en/of weggaan...

Kom op, die foto's zijn eenmalig, maak er dan niet zo probleem van ;)
    en dit geldt ook voor de meiden/heren die hier zich aan ergeren!

7. debke83

debke83 Fanatiek lid

24 jun 2008
    3.588
    0
    36
    Beek-Limburg
    Ja precies...wel een beetje jammer dan

8. chantal1984

Idd .. Het is gewoon een vlaag en vliegt vanzelf weer voorbij ...

Snap de irritatie niet zo, het forum is zo groot en dan val je over zoiets .. :(
    Kijk dan in een ander sub gedeelte of klik een van de andere honderden berichten aan ...

En niet klagen als je zelf ook foto's plaatst in de topics ;)

9. Krokus

Krokus Fanatiek lid

5 okt 2007
    3.080
    0
    0
    Grubbenvorst
    amen!

snap niet dat er zo moeilijk over gedaan wordt. ik vind die topics over schoonmaken, koken enz enz echt geen bal aan. vind het veel leuker om foto´s te kijken. en diegenen die er niks aan vinden hoeven niet te kijken.

@devilschase: jij vindt die topics niks aan maar post wel je foto van jezelf en van je auto ;) als je het niks aan vindt dan klik je er niet eens op, laat staan foto's plaatsen.:(

10. Koekeloerie

Koekeloerie Niet meer actief

:D

Iedereen moet zelf weten wat ze post. Ik heb het door zitten bladeren om te kijken of ik nog bekende zag.

11. Dani11

Dani11 Niet meer actief

Ik snap heel die heisa die nu ontstaat ook niet zo :( Er zijn zoveel onderwerpen je klikt toch aan wat je interessant lijkt? Ik lees ook niet alles hoor....En als je het stom vindt waarom dan wel dingen posten ;);)

12. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    eeeuh het staat er toch nog?? als we er een probleem van maakten stonden die show topics al lang n de prullenbak..
    we heebben er wel een mening over, dat mag wel toch?

jemig zeg,

13. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

nou dit wordt denk weer een grote catfight!

14. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    Snap niet dat mensen zich druk maken om zo'n topic, vind je het niks dan lees je toch een ander topic wat jij wel interessant vind?
    Topics zijn er nog maar net 3 dagen, het is een vlaag voor je het weet is het weer over ;).

15. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    waarom?

16. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
  17. luuus

luuus Niet meer actief

ik vind ze ook harstikke leuk :D en indd ff kijken of er nog bekenden tussen zitten haha....

zo heeft iedereen wel zn topics die diegene niet boeiend vinden toch;)

18. Tinusje

Tinusje Bekend lid

Ha ha, die vind ik dan wel weer leuk...

19. mounia

mounia Fanatiek lid

15 aug 2007
    4.194
    35
    48
    Vrouw
    Nederland
    Dit is inderdaad even een vlaag, en ik persoonlijk vind het leuk om eens te zien wie er achter de nickname zit.
    Iedereen een andere mening en smaak,dat blijf je houden.

20. kleintje88

kleintje88 VIP lid

17 nov 2008
    9.362
    2
    0
    Ach waar je je al niet druk om kan maken....
    Ik kom er ook niet en als ik die topics zie staan dan scroll ik er gewoon lekker voorbij, kleine moeite!

Deel Deze Pagina