Iedereen plaatst nu bewust een foto van zichzelf, partner of andere bekende op de site. Dan niet over een tijdje gaan vragen of wij de foto weer willen verwijderen....de eerste hebben zich namelijk al gemeld. Net als er leden zijn die liever wat anoniem blijven en dingen verwijderd willen hebben en vervolgens een grote foto van zichzelf plaatsen. Daar heb ik als moderator, over dit soort topics, zeker een mening. Kwebbel
tja ik vind het ook niet zo nodig en kijk er niet eens in scroll gewoon door, maar er zijn genoeg topics die ik meer onzin vind dan de show .... topics. niet aan ergeren door scrollen en klaar is het
Ik ben ook wel klaar met die showtopics, desalniettemin heb ik wel in een aantal topics gekeken en ben tot de volgende conclusie gekomen nadat ik de vergelijkingen heb gemaakt: Wow, wat heb ik het goed voor elkaar met mezelf, mijn knappe man, onze oogverblindende kinderen, onze geweldige schoonmoeders, onze dikke auto's en natuurlijk ons huisdier- en ander ongediertevrije huis! En ehhh... nee, ik plaats geen foto's
Nou, om eerlijk te zijn ben ik er ook wel klaar mee. Maar dat was ik ook al met die baby foto's; 'de allerschattigste foto's'. En dan wordt er niet 1 foto geplaatst, maar een stuk of 10 van hetzelfde kind. Natuurlijk is jouw kind het schattigst en leukst, helaas denkt niet iedereen er zo over. Als ik zou willen weten hoe iedereen uitzag, had ik me wel aangemeld bij een of andere hyvesgroep. /En natuurlijk ben ik nu sacherijnig en flauw, omdat ik niet dezelfde mening deel, maar ik irriteer me er ook een beetje aan. En is er serieus een 'show-je-schoonmoeder-topic'?
Nou worden mods en beheer erop "aangevallen" terwijl dit topic niet eens een initiatief is van mods of beheer...beetje apart. Maargoed, ik vind het ook irritant worden. Niet als mod zijnde, niet eens in eerste instantie voor de ruimte, gewoon omdat ik het irritant vind. Als mens zeg maar hahaha Elmo
Hier ben ik het wel mee eens hoor! Ik heb zelf geen foto van mn man en schoonmoeder geplaats (en mezelf ook niet eigenlijk) omdat ik het niet nodig vind dat ze hier op staan. Helemaal niet als ze dat zelf niet weten! Maar ik zie het probleem van de topics verder niet zo! En daar wil ik jullie (mods e.d.) niet mee aanvallen hoor! Wat iemand al zei...er staan voor iedereen wel topic die nergens op slaan. Dan moeten we maar allemaal niets meer schrijven in de lounge...want stel je voor dat iemand het onzin vind! @Anakin..ik ben heel erg blij voor je dat jij het allemaal zo goed voor elkaar hebt!
Ik vindt het ook wel grappig die show topic's Ik zal persoonlijk geen foto van mezelf of mijn dochtertje opzetten omdat ik lieve anoniem wil blijven. Maar ik heb er geen last van. Ik vindt het wel leuk.
Het was ergens niet mijn bedoeling om er zo'n grote discussie over te maken, daar bied ik daarom bij deze ook mijn excuses voor aan. Sorry ik ben soms een flapuit... en bij het topic 'show je ongedierte' ging ik me afvragen of dat het doel van een topic niet een beetje voorbij gaat. Maar aan alle reacties te zien zijn er ook heel veel forummers die het ontzettend leuk vinden en wie ben ik dan om dat af te kappen? Het is iets persoonlijks en wil daarmee niemand voor het hoofd stoten. Ik scroll gewoon door, en nogmaals sorry als iemand zich hierin aangevallen voelt, dat is absoluut niet mijn bedoeling geweest. Dit topic mag wat mij betreft gesloten worden.
@anakin: met andere woorden, je hebt de topics bekeken en bent er achter gekomen dat al die forummers die er op reageren het niet zo perfect voor elkaar hebben als jou??