Tis een normale echo, met 13+2. Ik zou naar het hartje gaan luisteren, maar dat vond ze te gevaarlijk met dit termijn, dus kreeg ik als verassing gisteren een echo.. En jeetje.. ik ben verliefd..! Hij/zij lag heerlijk te schoppen en te stompen..
Hier de pretecho bij 15 weken. Als we 30 weken zijn gaan we nog een keertje want nu was hij nog wat plat maar zalig om naar te kijken echt een ervaring die je niet mag missen.
Echt heel mooi om je baby zo in je buik te zien. Vind die armpjes dicht bij het hoofd erg lief altijd.
Leuk idee van internet, Bello Lume Photography Blog » photography by Renee Cain, wedding, children, newborn, family, maternity, portraits
Wat een mooie foto's allemaal. Ik wil met 25 weken ook zo'n echo laten maken, echt leuk om even te spieken!
Wat een mooie foto's meiden! Hier een 3d echo met 27 weken van ons kleine manneke. Hij wilde bij ons er niet zo goed voorliggen, dus over 2 weken mogen we nog eens komen Maar deze 2 zijn wel heeel lief. Op de 2e gaapte hij net, heeft zijn mondje nog net iets open
Dit is een foto van onze eerste met 25 weken en 5 dagen! Morgen mogen we ons tweede prinsje bewonderen met 27 weken en 4 dagen! zo benieuwd hihi ik zal de foto's uiteraard hier showen!
Dit is die van ons met 26 weken! We weten niet wat het wordt maar iedereen die deze foto ziet zegt een jongen.. Ben benieuwd!
Vandaag ook mijn 3d pretecho gehad met 29 weken, het was bekend dat ik wat minder vruchtwater heb om hele mooie foto's te krijgen maar toch hebben we er enkele waar ik heel trots op ben.
Deze echo is gisteren (29-06-2013) gemaakt met een zwangerschap van 27 weken en 2 dagen! De kleine lag continu met de handjes in het gezicht... Het was dus erg moeilijk om het goed op de foto te krijgen