Ik heb de bruine leather look van Prenatal. Daar durft pappa tenminste ook mee over straat . Prenatal - Alles voor de verzorging van jouw baby online kopen! | PRENATAL.NL - Luiertassen online kopen! | PRENATAL.NL - Prénatal - Prénatal verzorgingstas
Hier de joolz day wagen met bijpassende joolz luiertas , gewoon effen zwart dus ook voor mijn vriend goed te doen 😊
Vriend hier vindt het geen enkel probleem om ermee te lopen, maar die vent van mij is gelukkig niet zo moeilijk
Mijn vriend ook niet. Maar ik wil hem niet met bloemen op zijn tas laten lopen. Vind het zelf gewoon geen gezicht
Diaperbag van Cowboysbag. Nog niet in gebruik. Ik heb hem gekocht omdat hij lekker stoer is en idd ook niet raar voor mijn man om er mee rond te lopen. Hij was idd duur, maar voorlopig zal deze tas het meest gebruikt worden denk ik...
Mijn opmerking daarover mag ook best met een korreltje zout genomen worden Maar is toch leuk als je man de tas ook mooi vindt?
Deze hebben wij, mijn man vind m ook leuk lekker fel kleurtje.. Hoop dat ie ook een beetje tegen een stootje kan, lekker van hard plastic dus ook goed en makkelijk schoon te maken, dat vond ik ook belangrijk!
Dit is net het topic wat ik zoek.. Wij hebben toen voor dochter een hele goedkope luiertas gekocht, maar die valt nu echt uit elkaar.. Straks met 2 kids moet er nog meer mee aan kleertjes en luiers..Welke hebben er ruimte genoeg voor spullen van 2 kids? Die Cowboysbag ziet er wel ruim uit in ieder geval.. Ik wil er nu graag een die van goede kwaliteit is en waar genoeg in kan dus.. Iemand tips? @ verliefd91 die van jou is ook leuk met dat groen, waar is die van?
Ik vraag me nu af: is een tweede luiertas nodig? Wij gebruiken hem alleen voor maar de gastouder. Verder niet. Als we erop uit gaan gooi ik gewoon wat losse spullen in m'n schoudertas. In de tas voor bij de gastouder zit een flinke stapel luiers, billendoekjes, reservekleding, slaapzak (nu zo'n dikke winterslaapzak), spuugdoekjes want daar slaapt ze mee en een paar laarsjes voor in de speeltuin. De tas zit aardig vol zo. We krijgen straks nog een kindje en ik vrees dat dat gewoon niet gaat passen. Dan moet er nog meer van hetzelfde in plus flessen en voeding. Ik krijg hem nu nog dicht maar straks niet meer... Hoe hebben jullie dat gedaan?