Heb hem ook, geen idee hoe ie werkt, moet hem nog uitpakken. Moest iets oranjes hebben voor morgen. Vnd dit meer dan genoeg oranje, haha.
Moest em even een paar keer lezen, maar snap em nu.. Als ze winnen zit de stemming er tenminste goed in, dat wel..
@ Dirksmama, ik ben toch wel benieuwd: Heb je het echt verkeerd begrepen toen je de saal zag liggen in de winkel, of vond je het gewoon een leuk woordgrapje.? (wat het overigens wel is, ik had er nog niet zo over nagedacht)
Is het echt wat ik denk ? Of is het echt t voorspellen van voetbal.....sorry dames ben nog niet helemaal wakker
Waar is 1/2 nederland momenteel mee bezig?! zie overal vlaggen en oranje vlaggetjes. Nee meid ik geloof niet dan het voor iets anders is .......
Bonus - Albert Heijn ze hebben een heel voorspelset! je draagt de bretels met de sjaal en de hoed! kinky!!!
Nou ja je kunt de sjaal natuurlijk voor de slaapkamer gebruiken Maar hij is toch echt voor het voorspellen van een wedstrijd. Wat je denkt dat de uitkomst is dat cijfer schuif je op de plaats zodat je dat kan zien. @TS haha hij is wel goed, zo had ik er nog niet aan gedacht