Haha nou dat kan ie denk ik niet waarderen als ik hem hier show Maar omschrijving van mijn man: kort blond haar blauwe ogen slank tot stevig gewoon een lekker ding haha
Nee dat doe ik ook niet kan hij niet waarderen Hij heeft bruin haar, grijze ogen. Is 1.85 en heeft een beetje een buikje en een tattoo Daar houden we het bij
He would totally kill me Dat wordt ruzie binnen no time dan, whahahaha. Hij doet onwijs zijn best om niet zichtbaar te zijn op Google, Facebook, YouTube, fora, blogs etc. en wanneer je mijn naam intikt bij Google is de eerste foto een foto van ons samen. Daar hoor ik al meer dan genoeg gemopper over
oke even snel dan ik haal hem zo er wel weer af hihihi dit is mijn man samen met ons zoontje, gemaakt tijdens onze vakantie 2 weken geleden ongeveer
Ik denk niet dat ik overleef als ik hem hier ga showen Maar in het kort: Donker blond, hij heeft een baard, blauwe ogen, ongeveer 1.90, stevig postuur Hij praat met iedereen soms denk ik dat hij in in zijn vorige leven een vrouw is geweest zoveel praat hij en met iedereen
Als ik dat doe lig ik in de tuin, en nee niet in een relax stoel hahaha Zal een beschrijving geven. Kort donker blond haar Grijs blauwe ogen en bril 1,65 lang Beetje gespierde armen met allebei een tattoo en een tattoo op zijn borst.
hahahah mijn man is blij dat hij weet hoe de computer aan en uit moet dus komt er nooit achter hahah ideaal toch interesseert zich niks in computers gelukkig
Ach hij heeft toch al in een blad ed gestaan kan het hier ook nog wel Hij heeft donker haar, blauwe ogen en is 189cm lang