De titel zegt het al een beetje. Wij willen weer zelf frietjes bakken ivm de kosten van friet halen, maar welk van de twee zouden jullie kiezen?
wij hebben een airfryer en ik vind m ideaal.. Geen gehannes met de frituurvet/olie elke keer met verversen.. en over t algemeen komen de meeste merken friet er lekker uit.. Ik wil niet anders meer..
Wij kopen altijd ovenfrites van Aviko (en bakken ze dus in de oven). Een friteuse vind ik helemaal niets, maar zo'n airfryer klinkt wel interessant. Is die ook goed voor de snacks?
Ja daar heb je wel een punt, daar had ik nog niet eens aan gedacht. Kan je ook snacks in de oven bakken?
ik doe er vaak niet eens olie bij.. ja nsacks gaan ook. Mora heeft snacks die speciaal ook in de airfryer kunnen en andere merken snacks gaan ook goed, alleen blijven ze wat bleker dan anders.
Ik lees ook even mee Ovenfriet doen we hier ook en ze hebben ook ovenkroketten die redelijk te doen zijn.. maar ben wel benieuwd naar die air fryer geworden. Kunnen daar ook snacks in?
Wij hebben een paar jaar met volle tevredenheid de actifry gebruikt. Nu hebben we toch weer een friteuse gekocht, omdat we toch de echte gefrituurde friet miste en we regelmatig patat haalden. Dit keer en goede friteuse van fritel gekocht. En wat een verademing vergeleken met de andere friteuses die we hebben gehad! Werkt sneller en beter en is veel makkelijker schoon te maken. Ook frituren we nu in rijstolie: smaakt beter en stinkt minder
Hier ook een airfryer en ik ben er zeer tevreden over. Wel ovenfrites en mora snacks gebruiken,die worden het lekkerst.
Alleen verse patat met olie hoor, dus als je zelf aardappels gaat schillen en patat van maakt, dan moet er een lepel olie door de aardappel gemengd worden. Maar haal je gewoon uit de vriezer in de supermarkt, gaat zonder olie er in. Wij hebben dus ook een airfryer, ideaal, niet alleen patat en snacks maar je kan er ook kip in grillen etc.
Echte friteuse vind ik toch echt lekkerder...friet en zeker de snacks. Ik vind dat frietjes uit de Air- of actifryer erg snel afkoelen!
Thanks! En net zo lekker begrijp ik dus uit de reacties?? Wel de moeite van het overwegen waard dan, als onze friteuse aan vervanging toe is!
Wij hebben de airfryer ideaal!! De frietjes (gewone friet van de Lidl) bakken we gewoon knapperig zonder vet.. Gewone frikandellen, hamburgers en kaassouffle van Lidl gaan er ook prima in en komen er bruin uit.. Alleen de kroketten moeten wel airfryer bestendig zijn (mora) anders worden ze niet bruin.. Nooit meer schoonmaken van dat vieze vet maar gewoon alles in de vaatwasser! En s we zin hebben in echte vette friet (zelden) gaan we gewoon wat halen..