Hoi wie heeft er ervaring met muurstickers op glasvezel behang? Plakt dit en hoe ziet het eruit? Misschien met een foto om het te laten zien? Ik wil de kamer oppimpen en begreep dat over glasvezel geen foto behang kon helaas. Het eraf halen is geen optie hier. Bedankt!
Helaas heb ik been foto's meer maar dit was eigenlijk het plan voor onze babykamer. Maar door het glasvezel blijft het niet plakken en als het blijft plakken krijg je bulten. Ik vond het echt niet mooi
Hier een tekst sticker op glasvlezelbehang en gaat echt perfect! Kan evt foto voor je maken als je wil...
heb een foto toegevoegd geen idee of het lukt.. ipad maakt niet echt superscherpe fotos meer (geen idee hoe dat kan) maar het zit echt heel strak op de muur en hecht perfect
Ook wij hebben een tekst (het liedje slaap kindje slaap) met een aantal schaapjes op de het glasvezel behang op de kinderkamer. Ziet er echt heel erg mooi uit. Zelfs nu na bijna 3 jaar laat het nog nergens los. Bij ons is het dus prima gelukt.
Wij hebben ook een muursticker met tekst op glasvezelbehang op de kamer van ons zoontje. Het zit er goed strak op en ziet er mooi uit. Ik wil wel een foto maken, maar zoonlief slaapt nu.
Ik heb er ook naar gekeken en je moet er speciale muurstickers voor hebben. In ieder geval in zoverre "speciaal" dat niet alle gewone muurstickers erop willen plakken. Altijd even goed navragen dus. Ik zag een paar hele mooie vinyl muurstickers die goed bij onze kamer pasten, maar die kosten 250 p.s. Uiteindelijk niet gedaan en we hebben gekozen voor een muurschildering Daar zijn we erg tevreden mee.
zo die zijn echt duur die speciale! Ik wil de slaapkamer van mijn dochter opleuken met wat disney tinkerbell stickers. Denk dat kwalitatief deze zeker onder de maat zijn ben ik bang. Anders maar op de deur dan of de kasten.
Hmm volgens mij hebben wij boven ook glasvezelbehang en ook daar zitten barbiestickers van de action gewoon op.. Deze was ook geen dure kwaliteit hoor.. gewoon voucher vd dag voor 7,95
Ik heb muurstickers van het merk Love Mae op glasvezelbehang. Ze plakken overal op, zijn simpel eraf te halen, kunnen in de wasmachine, en plakken daarna nog even goed. Kost wel veel, maar dan heb je wel wat.
Klopt! Daar heb ik ook naar gekeken en ik vond ze super, maar eigenlijk te duur het leuke was wel dat je ze had voor op de muur en bijpassende voor op meubeltjes enzo Hier vond ik veel leuke stickers: Kinderkamer muurstickers | Kinderkamer en Babykamer Tips & Ideeen MUURSTICKERS HOME | MUURSTICKERS /101WOONSTICKERS (bij de FAQ staat dat ze goede ervaringen hebben met stickers op glasvezelbehang).