Hier ook maat 25 en super smalle voetjes. Koop altijd goed passende schoenen in de kinderschoenenzaak, kost me een vermogen Dus ik dacht, kijk voor op de psz voor een stel gympen van H&M ofzo. Ja jammer joh, veeel te breed. Op de psz worden de schoenen zo snel erg vies op de een of andere manier. Ik lees graag mee voor inspiratie
Ik heb een paar Skechers, roze Allstars (nog iets te groot) en ben nog op zoek naar leuke open schoentjes/sandaaltjes. Kijk even mee
Vind de gioseppo sandaaltjes ook heel erg leuk! Alleen jammer dat de bandjes niet te verstellen zijn, ik ben bang dat ze dan te breed uitvallen. Of valt dat mee? Ik heb toch maar verstelbare Teva's gekozen. Ik koop (tot nu toe) alle schoentjes via marktplaats zgan voor 5,00-7,50 euro. Dit seizoen: - De wit/zilveren Shoesme voor dagelijks gebruik. Ze zit nu bij de peutertjes op het KDV, en met 1 klittebandje kan ze deze schoenen bijna zelf aan/uit doen. En de neus kan niet kaal, dus spelen maar - De behoorlijk lelijke sandalen zijn alleen voor hete dagen op het KDV , omdat sandalen met een dichte hiel blijkbaar beter zijn voor de voeten. - De Teva sandaaltjes voor andere hete dagen waar ik dochter wel mee durf te vertonen haha, de meningen verschillen, maar ik vind deze met aardbeitjes best schattig (en praktisch)
Mijn oudste van 5 jaar heeft ook maatje 25 en lastige voetjes ( ene voetje smaller en korter dan de andere) We zijn 6 winkels af geweest en uiteindelijk bij scappino geslaagd. Ook de duurdere winkels waren de schoen te breed of 80 euro en aangezien ze haar vorige dure schoen na 2 weken kapot had doe ik dat niet meer.
Deze wil ik ook, maar aangezien mijn dochtertje nog niet echt loopt (het begint nu) moet ik opzoek naar 1ste schoentjes.. en die vind ik vaak niet zo
Deze kunnen prima als eerste schoentjes hoor. Deze zijn van de extreme Flex lijn. Het zooltje is dus heel flexibel. Je kan ook de Babyproof van Shoesme kopen. Dat zijn schoentjes voor dreumesjes die hun eerste stapjes zetten. Mijn dochter heeft daarop leren lopen. Ze had meer grip met die schoenen
Mij werd gister door de verkoopster afgeraden om schoentjes al gelijk met blote voetjes aan te trekken omdat ze moeten wennen aan de drukpunten. Ze hebben een teerdere huid dan wij. Klonk heel logisch.
Dan ga ik ook eens bij Scapino kijken. Heb ook geen zin om 200 euro voor 2 paar schoenen neer te leggen.
Ik vind die van andere mooier maar deze zijn ook wel oké, ga van de week maar eens langs de winkel. *verslavinggg..
Bij de scapino is woensdag het 2e paar voor een euro! Misschien een tip? Ik vond daar helaas ook niks voor mijn meisje. Alles te breed
Dit zijn de eerste schoentjes van m'n dochter Shoesme Veterschoen bij Hatshoe Haha mijn dochter loopt pas 4 maandjes en heeft nu al meer schoenen dan ik
Dat is misschien wel een handige voor de sandalen die we nog nodig hebben. Had het nog nergens gelezen.