Show je meidenschoenen!

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Edith1987, 9 apr 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. shaantje

shaantje Fanatiek lid

8 feb 2007
    1.332
    0
    0
    Zijn all stars :D. Deze vallen smal, niet zo makkelijk aan te doen bij een dreumesje als ze haar tenen krult ;). Maar zijn wel ontzettend leuk. Heb ze vorig jaar in de solden gekocht voor €30 :).

2. Manoya

Manoya Niet meer actief

Heeel leuk! Hahaha erg he, ik wil ook echt alle kleuren, een zilver paar, een roze paar een bruin paar haha. Kan niet wachten tot ze loopt.

3. mb90

mb90 Bekend lid

17 feb 2013
    706
    25
    28
    Vrouw
    Vorige week deze gekocht! :D

Bijgevoegde bestanden:

4. tuc

tuc Niet meer actief

Wel even een tip van mij...ik zou buiten kijken wat betaalbaar is ook even kijken wat het met de voetjes van je kind doet. Die van h&m bieden nl weinig goeds aan kindervoetjes.
    Hier hebben beide kinderen een paar gympen van h&m maar die worden ook alleen gebruikt als wij hier in de stadsspeeltuin gaan. De helft van de tijd hebben ze daar zelfs schoenen uit. Voor school/psz en dagelijks gebruik hebben ze hier goede leren schoenen.

5. Manoya

Manoya Niet meer actief

Jij heb die all stars via NEXT toch??
    Hoe vallen ze?
    Mijn dochter heeft maat 21/22 dus twijfel over de maat:D

6. shaantje

shaantje Fanatiek lid

8 feb 2007
    1.332
    0
    0
    Nee, deze niet via next gekocht ;) (bij Brantano als ik mij goed herinner)! Dochter heeft schoenmaat 21. De all stars zijn maatje 20 en passen nu nog net. Vallen ruimer dus :D.

7. Manoya

Manoya Niet meer actief

Super bedankt!!

8. unknowable

unknowable Niet meer actief

Vallen schoenen van Next anders dan?? Ik wil graag mini all stars bestellen, maar twijfel ook zo over de maat..:(

9. kersenflap

kersenflap Niet meer actief

Ja toevallig vandaag de eerste schoentjes voor ons meisje gehaald ( vooruit gisteren ;) )

Bijgevoegde bestanden:

10. soeee

soeee Niet meer actief

Sara heeft deze :) Nog wat te groot, dus nog even wachten. Ze loopt (helaas) het best op Shoesme. Zitten als gegoten! Vind het zulke leuke schoenen van Shoesme, maar wel prijzig haha :p

11. Zara75

Zara75 VIP lid

10 jul 2007
    12.032
    6.135
    113
    Happyland
    Inderdaad, Allstars vallen GROOT!
    Mijn dochter zit al sinds augustus in 22. Heb een paar weken terug Allstars mt 22 gekocht en ze vallen zelfs ruim, heb er een zooltje in gelegd.
    Je kunt ze aansnoeren met veters, dus ze kan er nog een tijdje mee doen. Ze loopt er prima op, kn ook rennen ermee zonder te vallen.
    Maar vind het zo gek dat ze maar in die maat 22 blijft hangen, terwijl ze wel goed gegroeid is. Heb een paar Spaanse sandaaltjes, mt 23, veeeeel te groot nog.

12. Manoya

Manoya Niet meer actief

Oooooh jij had ze via next besteld toch :D
    Staat 22 gelijk aan UK 5? Ik twijfel enorm over de maat, maar ga denk voor 22 aangezien ze nog niet helemaal zelf loopt.

13. Kletskous

Kletskous Actief lid

7 sep 2012
    226
    8
    18
    Friesland
    Ik heb inmiddels mijn All Stars binnen via Next, dus voor de liefhebbers: Ik heb UK 5 besteld, zou 21,5 moeten zijn volgens omrekentabellen, maar valt als een ruime 22.

Voor mijn dochtertje -die half mei twee wordt- perfect! (Wel flink insnoeren met de veters, want ze heeft smalle voetjes, maar ze loopt er goed op en de lengte is ook prima) Ze heeft de roze! :) Ben er heel blij mee!

14. Edith1987

Edith1987 Fanatiek lid

22 jun 2013
    1.507
    202
    63
    Vrouw
    Zeeland
    Leuke schoentjes allemaal dames!! Bedankt voor jullie reactie. Inmiddels zijn we geslaagd voor sandaaltjes: Piure - zilveren sandalen | Dolcis.nl Lief hè??!

Nu nog stevige schoentjes die ze nu al aankan...

15. Edith1987

Edith1987 Fanatiek lid

22 jun 2013
    1.507
    202
    63
    Vrouw
    Zeeland
    Oh, misschien moet ik mijn meisje dan ook eens als peuter gaan zien :D Ze is nu 1,5 jaar en liep met ongeveer 13 maanden.

16. Jaime

Jaime Niet meer actief

Ik bedoel niet dat een dreumes niet loopt, dat heeft er niks mee te maken natuurlijk. Maar ik dacht dat die schoentjes geen loopschoentjes waren omdat ik ze zo wijd vond. Maar dat waren ze dus wel.

17. Manoya

Manoya Niet meer actief

Oke super, dankjewel!

18. Zara75

Zara75 VIP lid

10 jul 2007
    12.032
    6.135
    113
    Happyland
    Nee via O'moda!
    Ooh wat een prijsverschil!! 😯 Wist niet dat ze ze ook bij Next verkochten.
    Mijn man heeft bij Sarenza Allstars gekocht en die zijn bij Next 15,- goedkoper. Terugsturen dus zodra ze binnen komen en bij Next bestellen. Kan hij ze iig even passen voor de maat...
    In mijn dochters schoenen staat uk 6 btw!

19. Manoya

Manoya Niet meer actief

Haha ik ondervraag iedereen :D
    Heb ze besteld, ben benieuwd. Inderdaad wat een prijsverschil he?

20. shaantje

shaantje Fanatiek lid

8 feb 2007
    1.332
    0
    0
    Aaah!! Heb mijn oog laten vallen op super leuke schoentjes :D. Alleen zo prijzig :$.
    Dl heeft nieuwe schoentjes nodig, want sommige schoentjes maat 21 worden te klein. Even nadenken of ik ze ga aanschaffen, vind ze echt super :D!

Deel Deze Pagina