Wat dragen jullie wat makkelijk voeden is? Ik heb wat hemdjes die ik naar beneden trek maar die zijn wat kort en mijn buik blubbert dan nog zo eronder uit En lang niet ale hemdjes zijn elastisch genoeg merk ik al wel. Vestjes en topjes met knoopjes kan ik niet zo goed vinden. Ik ben nog niet mobiel dus wil jet via internet bestellen. Echte voedingskleding is ook vaak zwangerschapskleding, maar ja dat hoeft dan weer niet.
Peppa, zijn dat dan ook spaghettibandhemdjes? Dan ga ik even op hun websites kijken. En dan maar vestjes ofzo zoeken.
Ik had de voedingstops van de H&M. Deze hebben eenzelfde meganisme als voedings bh's. Daarover dus een gewoon truitje, deze deed ik dan omhoog, topje en bh losklikken en dan voeden. Zat dus nooit in mijn blote buik. Product Detail | H&M NL
De h&m heeft ook voeding t-shirts, vond ik ideaal. Hebben een dubbele laag af de bovenkant waardoor je nooit met een blote buik zit.
Ik heb ook 2 voedingsshirts van de h&m. Verder heb ik shirts met knoopjes of een blouse. Soms heb ik een shirt aan waarbij het niet kan, maar daar heb ik dan een spaghettibandje hemdje aan die ik wel na onder kan trekken. Dus dan heb je nog geen blote buik. Hier ook nog een flubberbuikje
Voornamelijk borstvoedingsshirts van de H&M. Per toeval zag ik in het krantje van de Action corrigerende hempjes. Deze zitten onder je bh. Ik heb hier een aantal van gekocht en ik vind het geweldig! Shirt eroverheen en klaar. Voeden is bovenste shirt omhoog en doordat het een corrigerend hempje is ook geen vervelende buik zichtbaar.
Shirts en jurkjes van Mama MaƱana. En voedingshempjes van Hema en Prenatal voor onder gewone shirts en truien.
Ik draag gewoon twee shirtjes over elkaar. De ene omhoog en de andere naar beneden en niemand die iets ziet verder.
Nooit voedingskleding gehad. Met alle drie niet. Gewoon shirt omhoog. Met een beetje oefening kan dit heel subtiel. Wel dingen die ik nu al een paar jaar niet koop. Gebreide jurkjes of zo. Dingen die lang zijn en dan dus echt uit moeten. Ik vind het echt jammer-geld om er speciaal kleding voor te kopen. In de zwangerschap, afgezien van broeken, ook nooit speciale bovenkleding gekocht.
Ik heb de voedingshemden nu gekocht. Maar ik vind het best onhandig om dan eerst de voedingsbh en dan het hemdje los te maken en dat alles nog onder de gewone kleren. Veel kleding is gewoon te hoog bij de hals. Jurkjes lukken niet en die droeg ik altijd veel. Gisteren wezen winkelen om te kijken naar makkelijke kleding bij het voeden, maar kan gewoon maar niet slagen..
Het ligt een beetje aan wat je uit wilt geven. Ik heb mijn meeste voedingskleding bij deze 2 webshops vandaan: Neufmoisbelle.com Boobs-n-burbs.nl Qua hemden draag ik de one size positiehemden van mamalicious, die kan ik makkelijk onder mijn borsten trekken en zitten gewoon strak op de buik, want heel veel stretch. Bij mijn eerste deed ik gewoon shirt omhoog, hemd omlaag, maar nu vind ik dat dus niet fijn, gek he.