Hee! Ik ben op zoek naar leuke meptaartjes voor de eerste verjaardag van mijn kleine! Vandaar dit topic... Show je meptaartje!
Ik had een klein slagroom taartje gemaakt met allerlei kleurtjes. Want wat mept er nu leuker dan slagroom...
[/ATTACH] onze cakesmash Erg leuk! We hebben de foto's gebruikt voor de uitnoding van Senn zn 1e verjaardag..Hele leuke reacties op gekregen
Oh Marianne, waar heb je die taart vandaan? Super mooi! Ik heb overigens nog nooit gehoord van een meptaartje. Hier altijd gewoon een stuk taart van de grote taart..
Wij hadden een slagroomtaartje van de Hema. Want zeg nou zelf: er mept niets lekker dan slagroom. Nou er werd dus totaal niet gemept... Meneer heeft alles tot op de laatste kruimel opgegeten. Er lag nog geen kruimel taart op de grond
wauw! die is ook leuk zeg! schattig ook dat hij alles opgegeten heeft, ach, en geef hem eens ongelijk...
Nou... wat nog lekkerder mept dan slagroom: kwark! Bij allebei de eerste verjaardagen had ik een aardbeien-kwarktaart gemaakt (allebei zomekindjes). Bij de oudste lekker makkelijk uit een pakje, bij de jongste volgens een (simpel) recept. Ze kregen allebei een punt van de grote taart, en natuurlijk werden daar eerst de aardbeien vanaf gesnoept, vervolgens met n vinger in geprikt en daarna verdween het met grote happen in het mondje, op de grond, in het haar, werd de tafel ermee geschilderd enz. Een succes dus!
Wij hadden 3 hele grote Antilliaanse taarten, die hebben ons een enorme kluit geld gekost, dus het meptaartje was een simpel gebakje van de Hema Ik had verwacht dat hij helemaal los zou gaan op dat ding, maar nee hoor... Meneer wou er zelfs niet aan zitten met zijn handjes, maar een vorkje
Wij hadden een lieveheersbeestje als meptaartje en een hond als grote taart. Mijn schoonzus gemaakt, vind ze echt super!
Dat hondje, wat scheetig!! Dit was die van Beer: Meneer durfde m niet aan te raken, en toen hij dat wel deed vond hij t vies. Heel zn gezicht vertrok..... Hij heeft alleen de neus eraf getrokken om op te sabbelen, maar dat was naar 1 minuut ook al klaar.
Ooh wat een leuke taarten zeg!! En dan die heerlijke smoeltjes erbij. Ik kan niet wachten tot die van mij ook mogen gaan "meppen" .
Welkom op het zwanger worden, zwangerschap en baby forum - Zwangerschapspagina Welkom op het zwanger worden, zwangerschap en baby forum - Zwangerschapspagina
Wij hadden gewoon een halve slagroomschnitt versierd met hagelslag enz. Was een groot succes. Kan er zo snel ff geen foto van vinden maar smullen deed hij iig wel.
Wat leuk allemaal! Ik denk dat ik een mini kwarktaartje voor haar bak. Marsepein hou ik niet zo van en ik weet ook echtniet hoe ik dat moet maken