Ik had een appeltaart gebakken en mijn dochter keek HEEL vies! Gelukkig vond de rest van de visite de taart wel lekker!
Dit was J.'s meptaartje op zijn eerste verjaardag... Swiep, van het zandkasteel, met een zandkasteeltaart (voor ons en de visite) natuurlijk Met zijn 2e verjaardag hebben we geen meptaart meer gedaan, wel een speciale taart, en daar heeft hij van meegesmuld...
Hier ook geen meptaartje,vond ik zonde van haar dure jurk en DE taart zelf was al duur genoeg. Haar 1e verjaardag heeft ons zo'n 850 gekost.. Dit jaar houden we het wat kleiner Wij hadden deze taart waar ze een paar hapjes van op heeft. Bekijk bijlage 352220
Wat mooi en leuk allemaal. Hier ook naast een verjaardagstaart een meptaart voor volgende maand besteld. Ben heel benieuwd naar de resultaat; Woezel & Pip thema. Meptaart kreeg ik ook nog eens gratis bij. Zal tzt foto's plaatsen.
Ons zoontje had ene slagroomtaart voor z'n eigen alleen, maar wist niet zo goed wat hij er mee moest. Ik heb hem 2 hapjes gevoerd en toen hoefde hij al niet meer.
Haha ik dacht dat wij als enige zoveel hadden uitgegeven. Wij kwamen ook rond zo'n bedrag uit (exclusief zijn outfit en cadeautjes) Het was het gelukkig iedere cent waard!
Wat een leuke meptaartjes komen er voorbij! Ik heb ook al verschillende meppertjes mogen maken In februari de 1e verjaardag van onze kleine man en zijn taart + meppertje maak ik ook zelf. Het thema wordt zijn lievelingsknuffel
Met een Antilliaans groot feest en alles wat daarbij komt kijken, kom je al makkelijk op zo'n bedrag hoor - 3 grote Antilliaanse taarten - pinata (zelf gemaakt) - vulling pinata; enorm veel snoep, confetti en speeltjes - partytent - goodiebags voor 25 kindjes (inhoud a 5,- ps) - eten (kip, rijst, salade) voor ongeveer 50 mensen - eten voor de kinderen (broodje hamburger) - ingrediënten voor Antilliaanse hapjes - drinken - decoratie Alles was in cars thema en ik begrijp dat voor veel mensen een eerste verjaardag zo groot vieren overdreven is, maar het hoort bij de cultuur
Ongeveer: Taart 100 Chinees buffet laten komen 400 Hapjes en drankjes 150 Traktaties voor de kinderen 20 Outfit Roos 80 Cadeau 60 (Viel nog mee) Versiering 20
Onze dame is maandag 1 geworden en die heeft een dikkie dik taartje gehad. Die heb ik zelf gemaakt, samen met de grote taart. Hij hoorde erop en dan haalde we hem er af voor haar.