Show je moederdagknutsel, -kado, -ontbijt, -ect.

Discussie in 'De lounge' gestart door Polletjepiek, 7 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. StarMoon

StarMoon Bekend lid

11 nov 2009
    894
    0
    0
    Suzy ! Van harte.

Hier werd ik verrast met een hele lieve kaart.
    En een bedelarmbandje met een letter J bedeltje.
    (de eerste letter van naam zoon.)
    Ik was op zoek naar zoiets en man had het onthouden, lief he.

En..... kleine smurf zei vanochtend voor het eerst mama tegen mama.
    (En niet tegen de kast, de hond, de poes ha ha ha.)
    En daar moest ik gewoon een beetje van snotteren lol.
    Mijn mans goede geheugen en verwennerij ten spijt...
    dat maakte echt mijn ochtend.
    Op moederdag mama genoemd worden.

2. suzy83

suzy83 Fanatiek lid

20 okt 2009
    1.556
    0
    36
    NULL
    NULL
    Aaah wat lief :)

3. Anakin

Anakin VIP lid

17 mrt 2006
    6.694
    301
    83
    Vanmorgen ben ik verwend met een heerlijk ontbijtje op bed met het hele gezin, superleuk, ondanks een dekbedovertrek vol met chocoladevlekken nu :D.

Mijn zoontjes hadden op het kinderdagverblijf een bakje beschilderd, daarin zat een pen en een pakje post-it blaadjes, hartstikke leuk.

Mijn oudste zoon had van zijn eigen centjes nog 2 mooie kaarsjes gekocht, dat had hij zelf uitgezocht in de winkel samen met papa, knalroze met glitters :).

Van mijn man nog een mooie bedel voor aan mijn Pandora armband gekregen, helemaal leuk!

Straks een bezoekje brengen aan de oma's.
    Tot nu toe een hele leuke moederdag hier!

4. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    Hier een ontbijtje op bed
    Met Een doos merci en een tekening

En op het kdv had ze een potje met een plantje gemaakt met daar de tekst bij. Ik heb een tuintje in me hart voor jou mama

5. Momfulness

Momfulness Niet meer actief

Een zelfgemaakte bloem van mijn zoon en mijn man heeft namens hem nog wat babypakjes en schoentjes van lief voor onze beeb uitgezocht ;)

Ik had niet verwacht dat hij zelf nog wat uitgezocht zou hebben, maar vind het super lief.

6. 00Wendy00

00Wendy00 Fanatiek lid

30 jul 2008
    4.713
    2
    38
    Hier ook niet helemaal zoals ik gehoopt had. Maar mag eigenlijk niet klagen want toen ik gistermiddag thuis kwam van een lange dag cursus stond er een uitgebreide BBQ voor me klaar.

Maar vanochtend zelf het kado dat mijn zoontje op het kdv heeft gemaakt uit de kast gepakt, was een hart geverfd door hem met een zakje hartjes snoepjes. Verder heb ik van de week mezelf al verwend met het e.e.a. en had toen gezegd dat ik zelf mijn kado al had gekocht en toen zei vriendlief dat dat geen echt kado was en nog op pad zou gaan met zoonlief maar blijkbaar heeft hij dat dus niet gedaan......

Vorig jaar op mijn eerste moederdag had ik een mooie esprit ketting met hartje hangertje, suede sieradendoos, lieve brief en kado van het kdv.

7. Yummy

Yummy Fanatiek lid

7 jan 2011
    4.571
    8
    38
    Brabant
    Hier ook een geweldige moederdag!

Vanochtend werd ik gewekt door mijn zoontje met de tekst: "Mamaaaadag, kom mama lekker eten. Mama, ik heb honger: kom nou".
    En beneden was de tafel gedekt, warme broodjes, vers fruit, een mooie bos bloemen en cadeautjes.
    Meer dan ik verwacht had haha.
    Mijn zoontje heeft een heel mooie bloempot gemaakt met daarin tuinkers ("Kun je eten mama!" en vervolgens nam hij een dikke hap tuinkers met aarde haha).
    Mijn vriend had ook nog twee cadeautjes: mijn favoriete Chanel dagcrème en serum en ik mag een nieuwe zonnebril uitzoeken.
    Super lief!

8. mirell

mirell VIP lid

17 jul 2007
    15.021
    1
    0
    in een hele leuke winkel de xenos
    ik woon in julianadorp aan zee
    ik heb een hele fijne mama dag gehad
    eerst koffie op bed en de opdracht daar nog 10 minuten in te blijven
    toen beneden een champagne ontbijt met aardbeien chocolade truffels croisantjes enz
    een boek van saskia noort de eetclub
    en 2 kettingen van mi moneda 1 munt met hart en 1 met munt amor vincit omnia
    echt verwend dus oja ennn nog een bos bloemen

9. Leentje21

Leentje21 Bekend lid

1 feb 2011
    690
    0
    0
    Ik ben nog geen mama, maar wel een beetje bijna mama:p
    Maar mijn vriend had stiekem toch een cadeautje gekocht de schat!

Twee beeldjes in de vorm van een hartje, een grote en een kleine, waar je een bloemetje of kaarsje in kunt doen.
    Moest ik ook wel stiekem even slikken, hihi hormonen!:p

10. tulip

tulip Niet meer actief

ik heb een zelfgekleurde tekening gekregen, een waxinelichthouder van hout wat ze geverfd heeft en een zelfgemaakte sleutelhanger.

11. Anice

Anice Niet meer actief

Van de kids een heel leuk apart armbandje met daarin hele kleine fotolijstjes met hun fotootjes. Een nieuw keukenschort met allemaal cupcakjes erop en roesjes eromheen en van man kreeg ik een doosje met daarin.......een sleutel van mijn nieuwe auto :)

12. spinner

spinner Actief lid

7 mrt 2009
    152
    0
    16

*proest* Geweldig!

13. dnise

dnise Fanatiek lid

16 feb 2010
    1.819
    0
    0
    regio rotterdam
    hier ook een mooie moederdag gehad!

allereerst natuurlijk prachtig weer!
    een dikke glimlach van mijn kruimel toen ik hem uit bed ging halen!...
    een heerlijk ontbijtje en een prachtige ketting met het moeder kind symbool!....

14. Candijtje

Candijtje Fanatiek lid

19 jul 2006
    2.841
    0
    36
    Hier ook een heerlijke moederdag gehad.... Vanmorgen lekker koffie/thee op bed met op het dienblad een vaas met prachtige roze rozen... Oudste dochter heeft op de psz een soort tasje gemaakt waarin je papieren zakdoekjes op kan bergen. daarnaast zijn ze met papa kadootjes wezen kopen en het inpakpapier zelf gemaakt/gekleurd/geknutseld. Een heerlijk luchtje, en mooie kaarsen zelf uitgezocht door de dames en een doos merci, lekker! En natuurlijk een heerlijk ontbijt met afbakbroodjes en lekkere verse sinasappelsap.

En papa kookte vanavond :)

15. Zomerbloem

Zomerbloem Niet meer actief

Dochterlief heeft op de psz een sleutelhanger gemaakt. Moet alleen nog een fotootje in.
    Van kindjes samen het Mama-ontbijtsetje van Blond Amsterdam.

Was afgelopen vrijdag ook nog jarig, toen al flink verwend (eindelijk ten huwelijk gevraagd!), dus vandaag was het iets beschaafder...

16. MissT

MissT Niet meer actief

17. Vlekje

Vlekje Fanatiek lid

12 aug 2008
    1.443
    0
    0
    voedingsdeskundige en eigenaresse van: kwestievanv
    Somewhere over the rainbow
    Ik moest aan het werk, maar heb wel een kop koffie van mn collega gehad :p
    Mn meisje gaat nog niet naar de psz dus hier nog geen persoonlijk cadeautje. Mag wel van mn ex een fotograaf uitzoeken en krijg voor moederdag een fotoshoot van mn dochter cadeau.

18. Wilma

Wilma VIP lid

22 mei 2006
    6.396
    1
    0
    Uithoorn

Dit is het prachtigste kado van de dag! :D

GEFELICITEERD!!!!!

Deel Deze Pagina