Bekijk bijlage 280431 Mijn favo foto op dit moment Kleuren waren lelijk dus die heb ik warmer gemaakt Supermooie foto's komen er langs!
Wat mooi! Ik heb ook een paar apps gedownload die in dit topic werden aangeraden. als mijn dochter vanmiddag slaapt, ga ik ermee aan de slag. Is er ook een leuke app voor het maken van collages?
Dit is een van mijn favorieten. De foto is gemaakt door een vriendin, de bewerking is van mij. Ik moet trouwens ook weer eens aan de slag voor een nieuwe banner, deze is ruim een jaar oud...
Oh wat een prachtige foto's allemaal zeg! Het enige wat ik zonde vind is die tut in hun mond, dat neemt zo'n groot deel van het gezicht in beslag dat je enkel speen ziet en niet het geheel ziet. Vaak valt mij eerst de speen op en dan pas het kindje.... Echt zonde! Maar allemaal prachtige kindjes!
kan niet zo snel de foto vinden maar deze is door schoonmoeder bewerkt en doet het enorm goed in de foto wereld meerdere vermeldingen gehad.
2 hele verschillende foto's mijn dochter van inmiddels 4 (toen 2mnd) Bekijk bijlage 284063 mijn dochter van inmiddels 11 (toen 10) Bekijk bijlage 284064