Mijn 3D echo was echt een aanfluiting. Juffie lag met haar handen voor het gezicht, in een onmogelijke positie.. dus wederom niet gelukt. Maar wel het bewijs van een bos haar.
Bij ons werd ook gezegt dat ons kleintje al haartjes had. Nu ben ik echt met een boa harem geboren dua ik ben zeer benieuwd. Dames hele mooie foto's! Wat een mooie wonders zijn ze toch!
Wij gaan morgen voor de 3D/4D echo, ben zo benieuwd en heb er onwijs zin in! Maar wat staan er maar weinig foto's hier in dit topic, ik wil er nog wel meer zien! Dus wie nog een bijdrage heeft, graag!
Hier konden ze ook met 30 weken zien dat onze dochter al flink wat haar had, en dat klopte ze werd geboren met een enorme bos
Ik ben zo verliefd op deze foto (10+3). Opeens groeit er echt een mensje in je buik, die zich ook nog verstopt achter de handjes Vond het ook leuk om het dooierzakje zo duidelijk te zien, net een ballonnetje aan een touwtje.
Vanavond geweest.. Bovenste ons mooie meisje en onderste ons mooie binkie ❤️ Heeft een uur geduurd voordat ze op de foto wilden en geen verstoppertje meer speelden.