Super mooie echo foto's! Wij hebben ook een prachtige foto van onze kerel! Daar lacht ie op.. Maar de foto is te groot voor uploaden
Dit is tot nu toe mijn mooiste echo. Hier was ze 11 weken en al helemaal af, je kan zelfs de vingertjes al zien, vind het ongelooflijk!
Wat een super mooie, helder, duidelijke foto is dit. Bij wie ben je geweest voor de 3d echo als ik vragen mag??? Sowieso zitten er echt hele mooie duidelijke foto's tussen.
even showen!! hihi hier 19 wk 5dg. Was volop genieten en blijft zo bijzonder hoe mooi alles in beeld is! Al zo compleet! konden vingertjes en teentjes tellen! nu al zoo verliefd!
Fantastisch die laatste Ilona! Geen idee dat het al zo duidelijk te zien is, zeker in 3D. Ik herkende dit beeld wel afgelopen donderdag in 2D
Vandaag een 3D echo laten maken van ons lieve kleine meisje en ik ben zoooooooooooo in love!!! 27 weken. View attachment 415243
Dit vind ik ook hele leuke echo foto's, van de 2e keer dat we mochten kijken. boven: Manlief zei steeds dat we een wetenschappertje krijgen dus de kleine dacht laat ik mijn hersentjes eens goed showen. onder: tja en we mochten de beeb van onderen bekijken, voor de rest hebben we niet mogen zien. Dwarsliggertje eerste klas net als mama