Ben.benieuwd of iemand dat durft te zeggen hier. Nee ik wil er niets mee bereiken. Gewoon eens een eerlijk beeld krijgen van hoe het gaat met de gemiddelde Nederlander op financieel vlak. Hypotheek telt uiteraard biet mee. Wil je niets zeggen dan zeg je niets maar ga ook niet mopperen.
schuld als in bij instanties? Ik moet mijn papa nog 1000 euro terug betalen voor het behalen van mijn rijbewijs....dat is alles
Hier jammergenoeg wel :x Maar druk bezig met aflossen en gelukkig op zo'n manier dat we nog gewoon normaal kunnen leven!
Hypotheek /lening (van mijn vriends oude huis ) maar hebben hem overgesloten waar de rente een stuk lager is en over gezer in een persoonlijk krediet en mij. Studieschuld verder niks geks .. Oh ja 2 hypotheken hebben we de lening + hypotheek 1 horen bij oude huis van vriend die verhuurt word.. Hij is er maar we betalen er niks aan
Behalve hypotheek hier geen schulden gelukkig. Ben al in paniek als we in het rood dreigen te komen. In de schulden komen wil ik dus ten allen tijde proberen te voorkomen! Zou er alleen maar zwaar nerveus van worden inclusief slapeloze nachten.
15 euro bij m'n schoonzus, ze heeft een kerstkado voor mij gehaald dus dat moet ik nog terug betalen. Op de hypotheek na verder geen schulden gelukkig.