Ik heb iemand op FB die ik niet zomaar kan verwijderen maar toch wil ik niet dat zij mijn updates in haar nieuwsoverzicht ziet. Kan je mensen op FB alleen blokkeren of bestaan er ook andere mogelijkheden???
Je kunt op het moment dat je een update plaatst aanpassen wie hem kan zien. Daar kun je bijv kiezen, vrienden behalve ....
Je kunt mensen veranderen in kennissen inderdaad. Als je iets plaatst zet je dat op 'voor vrienden, behalve kennissen'. Je kunt mensen ook geheel blokkeren.
Ik heb veel collega's en kennissen etc als kennis aangehinkt. Alleen mijn familie en echte vrienden zijn vrienden op fb. Ik bepaal dus per status voor wie ik het zichtbaar wil hebben.
je kan ook iemand op niet toegankelijk zetten die ziet dan echt alleen maar statussen die je op openbaar zet
Ik heb ook zo'n lijst, erg makkelijk. Als je bemoeizuchtige, praatgrage familieleden hebt bijvoorbeeld
dat is dat ze alleen dingen op je profiel kunnen zien die je op openbaar zet. dus als je een status voor je vrienden neerzet kan deze groep het niet zien. zo doe ik het met mensen die ik niet kan verwijderen om een of andere reden, maar niet wil dat ze veel meekrijgen van mijn leven
Ik wist niet eens dat dit allemaal kon. Ga ik dat ook eens aanpassen niet iedereen hoeft idd alles te zien..
Ik heb haar nu op "kennissen" gezet en mijn instellingen gewijzigd zodat alleen "vrienden geen kennissen" mijn toekomstige berichten kunnen bekijken. Maar dan hebben ze het dus over toekomstige berichten, kan zij wel gewoon mijn foto's zien dan?
Als een gezamelijke vriend dan reageert op jouw bericht kan het wel op haar tijdlijn komen, dat moet je dan ook nog instellen, ik weet alleen niet hoe.