Oeh deze kwam ik tegen, met mijn beste vriendin ( ik heb haar er maar even uit geknipt haha ). In de kroeg, dan weet je het wel
Imensa, wat ben jij toch een prachtige vrouw. Ik bewonder je doorzettingsvermogen ook. Hier geen selfie ivm herkenning!
Wat leuk zeg iedereen zo te zien Dit ben ik dus.. Selfie check! Normaal heb ik krullen... Zal zo nog een foto plaatsen met krullen. Foto gaat vanavond wel weer weg.
Begin van de zomer, dan is mijn haar altijd lichter Ik haal hem zo weg ivm herkenning. *POEF* en weg is hij.
Hou niet van selfies en ben er ook nooit tevreden mee, dus moest er speciaal eentje maken . En aangezien ik er niet echt van hou alleen op de foto te staan even onze dikzak erbij gepakt . Geen geweldige kwaliteit en een beetje donker, maar ach.
Selfies. How not to take them . Bekijk bijlage 372912 Die stond op m'n fb met dezelfde omschrijving, haha. Expres, om de draak te steken met mensen die wel selfies nemen (want ik ben er niet zo van) . Gelukkig heb ik ook nog wel goede hoor, deze samen met m'n stuiterbal . Bekijk bijlage 372914
Ooh, ik zit me hier toch te nieuwsgieren naar iedereen. Dan is het wel net zo eerlijk als ik er zelf ook 1 op zet. Knappe vrouwkes hier hoor!
Altijd moeilijk een leuke selfie maken, ik heb wel eens zo'n gekke bui met de jongens. Meestal mislukken ze maar deze vond ik wel grappig.
Haha, nee, sorry, niet hier. Maar ik wil je best een keer een foto opsturen, hoor! Ik zou bovendien niet meer durven na al die knapperds hier! Jullie zijn stuk voor stuk heel mooi, dames!
Dames iedereen is mooi! Mooi op zijn eigen manier. Het belangrinkste is wat je hart uitstraalt en niet wat je gezicht uitstraalt.
Ah, dankje . Ja het is een hele lieve dikzak . Jij hebt erg mooi haar! Je lijkt een beetje op een nicht van me .
Hoop mooie dames in dit topic! Ook een hoop die erg kundig zijn met subtiele make-up! Wil ik ook kunnen, maar weet niet wat mooi staat en welke kleuren etc. Dus doe ik het maar veilig en doe ik helemaal niks, maar zou ook graag wat 'extra' willen hebben . Waar hebben jullie het allemaal van geleerd?
Die is net zo charming als die foto van mijn opgeblazen balonnenkop naast dat hoofd van Michael Bublé die kijkt alsoif ie heel nodig een wc nodig had.