Thanks En Bereke ik heb mn levensstijl aangepast. Meer gaan bewegen minder lekkere dingen eten ( oh en nee ik ben niet op rantsoen ik eet echt nog wel wat lekkers en soms iets te veel lekkers ) Op de fiets naar mn werk ipv de auto en zo vlogen ze er af
Klopt haha , erg vervelend als je al een jonge moeder bent en dan NOG jonger geschat word ach , 1 voordeel..als ik 40 ben zie ik er nog een stuk jonger uit
Precies haha! Ik was zelf ook 21 toen ik de oudste kreeg en ik vind het heerlijk om zo jong al mama te zijn. Lekker van genieten.
Doe ik ook zeker ! Maar ik snap wel voor onbekenden dat ze me jong jonger schatten hoor , ik zie er gewoon ook echt een stuk jonger uit . heb wel eens dingen geprobeerd om mezelf ouder te doen lijken
Dank je. Maar het is echt zo. Heel erg zelfs. Maar ik voel me hier wel thuis, en durf mezelf nu wel te laten zien.
Leuk! Ik had me jouw heel anders voorgesteld! Je bent zo mooi donker! En dan zo'n schattig blond dochtertje hihi.
hahaha, en ik maar denken dat jij een platinablonde lage paardestaart of bob zou hebben, inclusief blauwe ogen en sproetjes.... grappig, om te zien hoe erg je er naast kunt zitten.