Oké kom ik aan met mijn vooroordelen Ik heb ooit gelezen dat jullie ergens in Het Gooi wonen in een groot huis. Dus daar heb ik een beeld bij gevormd. Een ala Linda de Mol. Blond, make-up, opvallende sieraden, een paradevrouwtje. Meer glamour. Maar je bent ontzettend puur en mooi donker. Je bent eigenlijk veel leuker dan dat ik dacht!
Daar krijg ik inderdaad altijd heel veel opmerkingen over. Het lijkt niet helemaal te kloppen als je ons naast elkaar ziet, maar ze is toch echt van mij! Ik ben zelf 50% Moluks, man is 100% NL. Daar krijg je de prachtigste combi's van! Ik vind het wel grappig dat er meerderen zijn die mij heel anders verwacht hadden! En Lioness, je bent zelf een prachtige vrouw, ik heb pas foto's van je dochters gezien en die lijken echt wel op je hoor!
Ik was benieuwd naar hoe je er uit zag omdat je zo over jezelf praatte, maar, echt nergens voor nodig!!!! Je bent een super leuke vrouw. Zo, dat mag gezegd worden
'k Woon niet in het Gooi hoor wel in een 'groot' huis. En ik ben inderdaad echt 100% puur, geen makeup of accesoires. En bedankt voor je compliment!
@ Whysteria: geweldig moment om een foto te kijken met dat blije gezichtje. @ Saja: ik krijg de indruk dat jij net als ik echt zo'n jongetje hebt dat verschrikkelijk zielig kan kijken als hij huilt, niet? Ik denk altijd dat dat hem nog ver gaat brengen.
Meiden wat een leuke foto's zijn er weer voorbij gekomen! Echt zo leuk om een gezicht bij al die namen te hebben.. Stuk voor stuk mooie, bijzondere vrouwen!
@Sannebc volgens mij kan jij dan wel eens familie zijn van mijn oude buren (als ik me nog goed weet te herinneren waar jij woont )
Nog een selfie uit 2007 gevonden Bekijk bijlage 373016 Toos make uploos.. En 4 jaar voor ik kinderen kreeg (pff wat moeder worden wel niet met je kan doen )
ik durf niet zo goed... alle vooruit dan maar ik haal hem straks weg...(echt een primeur want heb echt nog NOOIT een foto van mezelf gepost!!!!) ik samen met dochter afgelopen zomer
Leuk namoli, ook heel anders dan ik me had voorgesteld Oké, dit zijn alle selfies die ik op fb kon vinden (heb er meer dan 1200 foto's op staan, dus kun je nagaan hoe weinig foto's Ik van mezelf heb). Vind Op de foto gaan eigenlijk vreselijk. Heb er ook veel te weinig met m'n vriend en m'n dochter.
ja krijg je he van een nacht die in volgorde bevat, -gezelligheid met man -vervolgens een dochter die vind dat het bij haar ouders in bed lekkerder slaapt tot 3 x toe -als klap op de vuurpijl een meneertje die zijn bed onderspuugd.. pffff heftig nachtje. haha. gelukkig lijkt Colin mee te vallen en alleen maagpijn te hebben, shannon is net weer beter die heeft net 3 dagen met vlagen koorts achter de rug .. dus tja wat kan ik zeggen haha..