mooi! en een beetje jaloers op je haar, heb pas mn haar 'kort' geknipt. was tot over mn ellebogen en nu net over mn schouders. snik, maar het is nu wel weer gezond
Haha, ja dat dacht ik al. Ware het niet dat al mijn foto's nog op de andere pc staan en ik die nooit over heb gezet naar de laptop Had vandaag wel een foto'tje er op staan, maar dat is niet mijn beste foto, beetje anoniem.. Haal hem wel zo weer weg hoor Krijg hem alleen niet gedraaid.
Ohhh ik moet mijn haar ook weer knippen! Maar niet tot net over mijn schouders.. Ik zou huilen! Aurora; leuke foto!
Ja, idd..huh? Ik zag dat haar jurkentopic gesloten was, dus ik dacht dat ze gekozen had. Ik was benieuwd welke het was geworden en toen zag ik ineens dat ze niet meer actief is .
Jep. Er is een topic over geopend in de Lounge, daar kun je het lezen. (voor zolang ze het nog open laten )
Wat een mooie meiden allemaal zeg ! Ik heb eigenlijk niet echt geslaagde selfie's . Hier wel een foto maar geen selfie . Zoontje wou niet op de foto , dat valt wel te zien .