Show je mooiste of gekste Selfie!

Discussie in 'De lounge' gestart door Saja87, 23 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SDonya

SDonya Niet meer actief

Hahahahahha

2. Khaleesi

Khaleesi Niet meer actief

Maw details please!

3. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.155
    8.129
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    mmm, wat was er dan?

4. allwoman

allwoman VIP lid

29 jan 2008
    5.589
    0
    0
    bezig bijtje
    #764 allwoman, 7 feb 2014
    Laatst bewerkt: 7 feb 2014
    Dat hoor ik vaker!:D

Ik heb sites en forums gehad...verder zou ik het niet weten.... :)

5. Mauw

Mauw Fanatiek lid

4 sep 2012
    1.626
    0
    0
    Amsterdam
    We gingen een klein stukje over de vluchtstrook...

6. sita90

sita90 Niet meer actief

mmm, ik weet het niet hoor.. Haha. Moeilijk. Kom je toevallig uit de OMGEVING van Nijmegen?;)

7. Aszz

Aszz Niet meer actief

Oooooh je roze haar. Welke kleur ( of merk ) gebruik je?

8. allwoman

allwoman VIP lid

29 jan 2008
    5.589
    0
    0
    bezig bijtje
    Not even close!Haha

9. TempusFugit

TempusFugit Niet meer actief

Ik gebruik Cerise van La Riche Directions en meng het met conditioner om lichter te krijgen :) Hier is het wel al vrij verwassen hoor.

10. Aszz

Aszz Niet meer actief

Oh die kan ik ook wel eens proberen, ik gebruik de rose red van Directions.
    Ik wil het ook wel eens helemaal doen, maar dat durf ik (nog) niet. Sowieso ga ik eens voor pastel kleuren, lijkt me erg gaaf.

11. TempusFugit

TempusFugit Niet meer actief

Ik had pastel pink van Directions eens, maar daar moet je haar echt gewoon doodgebleekt voor zijn geloof ik. Pakte totaal niet. Misschien is het sowieso het makkelijkst om zelf de kleur aan te lengen, kun je zelf bepalen hoe donker/licht je het wilt en het is een stuk goedkoper.

12. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.155
    8.129
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland

kan het me niet herrineren. Bekeuring gehad?

13. Aszz

Aszz Niet meer actief

Hier is het nu aardig gebleekt. Bijna wit, terwijl ik van mezelf erg donker ben.
    Had het er ook ingezet met het nutritive masker van Kerastase, dus mijn haar leeft nog.
    Ga het over een paar maanden weer bleken. En dan eens een pastel tint maken met rose red.

14. sita90

sita90 Niet meer actief

Dan zal je wel gelijk hebben en ken ik je van het internet haha:D

15. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.155
    8.129
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    deze is wel toepasselijk met de ENORME vrieskou van nu

16. Sila24

Sila24 Niet meer actief

Hahah schaam je je daarom kapot ?

17. Mauw

Mauw Fanatiek lid

4 sep 2012
    1.626
    0
    0
    Amsterdam
    Nope!

Nee, daar schaam ik me niet voor.... Wel voor het volgende, maar zal het met jullie delen! We stonden in de file, ongeveer 700 meter van de afslag, maar was enorm beroerd. (Buikkramp) Ik zeg tegen mijn vriend, ik hou het niet meer, ga please over de vluchtstrook, hij kijken of het vrij was en of hij geen sirene lichten zag, dus trok volgas de vluchtstook op. Ineens schoot er nog een auto uit de file de vluchtstrook op, scheurde achter ons aan, dus ik keek nog achterom waarom ze zo agressief achter ons aan kwamen. We rijden de afslag af en ineens zegt mijn vriend, shit het is politie. We konden daar nergens stoppen, dus mijn vriend wilde over de rotonde, als je recht door gaat, kom je op een doodlopend stukje waar we rustig konden stoppen. (Ik kon inmiddels de krampen niet meer tegen houden en scheet dus letterlijk en figuurlijk in mijn broek) maar voor we de rotonde over konden, rende zo'n politie man uit zijn auto, richting ons: POLITIE POLITIE! Ik dacht WTF! De hele rotonde kwam stil te staan, dus mijn vriend zegt, ik zag je en rij nu rechtdoor over de rotonde. Toen was ik boos... Toen we daar stopte, kwam mevrouw achter het stuur vandaan, mijn vriend stapte uit, ik bleef zitten, dus zij stond bij de deur en voor ze nog wat kon zeggen werd ik even hysterisch. Waarom doen jullie alsof wij Holleeder zijn, ik heb verdorie in mijn broek gescheten hierdoor. Geef me maar een boete, ik weet dat ik fout ben, maar waarom doen jullie zo agressief, ik kan hier niet tegen. Zij schreeuwt: DOE NU EVEN RUSTIG! Ik in tranen, uiteindelijk werd ik wel rustig, zij ook, kregen we geen boete en heb ik meerdere malen mijn excuses aangeboden. Wellicht werd ze vergast door de stank! ;)

18. Imensa

Imensa Niet meer actief

ai das shit zeg

19. Dani11

Dani11 Niet meer actief

Je lijkt wel wat op josie davis...mooie meid ben je

20. poely

poely Actief lid

26 mrt 2010
    174
    0
    0
    NULL
    NULL
    Haha geweldig verhaal, ben benieuwd of jullie elkaar daadwerkelijk hierdoor kennen!

Deel Deze Pagina