Oke, een normale en een 'gekke'. Ik vind hem prachtig, mijn vriend vind hem walgelijk het spreekt voor zichzelf welke de 'gekke' is he? Toch?
LEKKER STUK DAT JE ER RONDLOOPT! ...Nee ben ook niet zo van de selfies maar vind het niet erg om op de foto te komen dus loop er ook niet voor weg ofzo...
Ook lekker jong begonnen dus! Hier nog eentje Al mn vriendinnen eigenlijk! Had een hele vruchtbare middelbare school volgens mij. achjaaa we zijn wel allemaal goed terecht gekomen!
Ik maak eigenlijk zelden selfies en anders met vriendinnen ofzo als we op stap zijn. En soms met mijn zoontje! Mijn vriend haat dat selfie gedoe en snapt ook niet waarom iemand dat van zichzelf op FB moet plaatsen. Al die mensen zijn geil van zichzelf volgens hem Ik zie mensen voorbij komen die het dagelijks posten en dan denk ik ook weleens....jeetje weer één hoe bedoel ik vind mezelf leuk! Maar een enkele keer als nieuwe profielfoto of iets dat begrijp ik wel.
Hier wel een vruchtbare middelbare school helaas geen vriendinnen meer. En voor de rest helaas geen vriendinnen die ermee bezig zijn, eentje is nu net bevallen maar met haar niet heel veel contact meer. Maar ik red me prima met vriend en onze kindjes vindt het heerlijk