hallo dames normaal ben ik niet slecht in gedichten bedenken,maar deze keer kom ik er totaal niet uit! ik ben op zoek naar een gedichtje voor een kindje dat naar een ander land verhuist,en dan namens mijn dochter en ee ander klasgenootje dus het liefst in de wij vorm. iemand mischien zo crea??
We wuiven onze hand beetje verdrietig zijn we wel Jij gaat naar een ander land hopelijk is de post een beetje snel Wij wensen jou een heel fijne nieuwe plek stuur je een foto zo nu en dan? Dan sturen wij weer wat terug vind je dat een goed plan?
afscheid nemen is niet makkelijk van klasgenoten, en vrienden die je al vertrouwd. we gaan je missen, en de vriendschap die we hebben opgebouwd. wij wensen jouw toe dat je met gemak nieuwe vrienden zal maken op je nieuwe school, en in je nieuwe buurt. het zou leuk zijn als je af en toe ons nog eens een kaartje stuurt.
Wij vinden het zo jammer dat je gaat Dat je zomaar ons verlaat Niet meer samen spelen op het plein wat zal het zonder jou dan stilletjes zijn Beloof je dat je ons zult schrijven zodat we wel op de hoogte blijven hoe het met gaat zo ver bij ons vandaan want alleen dan laten we je gaan!
mag je ook zijn nanette,ik heb ook voor deze gekozen,hartstikke bedankt voor je gedichtje,en de rest van jullie ook bedankt voor de reactie!!! liefs
Wat een verdriet wat een verdriet <naam> waarom blijf je hier niet? Wat een pech wat een pech want je verhuisd heel ver weg Blijf nou hier blijf nou hier en maak met ons nog veel plezier Ga maar snel ga maar snel maar kaartjes sturen we wel