Bedoel je spachtelputz? Dat hebben wij ook en pasgeleden hebben we een zeegroen/blauwe muur met monodek in 1 laag wit geschilderd.Ging heel goed!
Haha het is gewoon een muur laat maar zeggen, ongestuct. Lijkt wel structuur verf, misschien is dat het ook wel hoor. Maar ik denk dat het wel moet gaan lukken, desnoods verf ik hem eerst grijs!
Hahaha, die van ons is knalrood! (heb ik niet zelf bedacht hoor.. Was al zo toen ik bij hem introk... ) Dit is de enige foto die ik ff heb
Wij hebben zelf de panelen behangen, zowel voor onze slaapkamer als voor de babykamer. Is heel makkelijk en stuk goedkoper dan ze kant en klaar kopen. Voordeel ervan is dat je zo zo kan vervangen als je de kleur zat bent. Ik heb ooit eens 1 muur in een felle kleur geschilderd, maar was het na een tijdje zo verschrikkelijk zat en er overheen verven is zo'n gedoe. De panelen zijn ideaal. Je kunt ze in alle mogelijke maten maken.
Zo'n donkere kleur krijg je best makkelijk weer wit hoor eerst grijs of oker verven en daarna pas witten....
Toen wij hier kwamen wonen was de hele woonkamer roze (je leest het goed..) en dan ook echt alle muren.. wij hebben ze toen gebroken wit geverfd maar jeeeej dat was nog best een klus want het was ook dat korrelige (structuurverf ofzo) maar je moet echt behoorlijk drukken met je roller om in die 'gaatjes' verf te krijgen.. maargoed ruim een jaar geleden hebben we de lange muur een beetje bruinachtige kleur gegeven en toen moesten we wederom drukken om de gaatjes te vullen anders had je witte spikkels.. dus ligt niet altijd aan de kleur maar aan de structuur zal eens kijken of ik fototje heb van onze kleur.. Inmiddels hebben we nu wel andere meubels en andere opstelling enzo (deze foto was het net geverfd en was dus eind 2009) maar dit is de kleur..
Wij hebben alle muren wit... En dan bedoel ik echt ALLE muren.. Lees hier dus even mee voor ideetjes Ben niet van plan om een muur in de latex te zetten (heb hier hoogzwanger 40+ liter witte latex tegen de muren en plafonds gegooid). Die behangpanelen zijn wel erg mooi, maar waar maken jullie die van dan? Platen MDF? Of een frame met iets er overheen (zoiets als een canvasdoek zeg maar)? We hebben in de woonkamer 1 muur die we 'vol' willen hangen met canvasdoeken, tis een muur van 6x2.6m.. De muur er tegenover hebben we van die Lack planken van Ikea aan hangen. Maar wil ook nog iets doen met de slaapkamer, want da's ook gewoon wit.. Erg saai