Deze ZONDER namen, absoluut. Haalt heel de kracht en symboliek weg. Vind ik. Heb je niet toevallig een hartfilmpje op papier van de kindjes? Kun je een "echt" stukje gebruiken.
Dit is de naam van mn zoontje, en dan heb ik nog de naam van mijn man op mn pols en op de andere arm heb ik aan de zijkant de naam van mn beste vriend staan, die 7 jaar geleden is verongelukt.
Hoi Mendy, Ik vroeg me af waarom het je keuze was om je tattoo voor jou dan op de kop te zetten, en niet de naam naar jou toe gericht zijn.
Grappig om te zien dat je nooit namen als Floris, Maurits, Fleurine of Sterre ziet! Persoonlijk hou ik niet van naamtattoo's maar ik vind sommige echt mooi!
Ik heb van 3 kids een naamtattoo nu alleen nog voor Ziva eentje verzinnen. Kan helaas met ipad en foon geen foto's plaatsen hier op het forum
Ik heb niet echt een naam tattoo maar de eerste letters van beide jongens op mijn enkel. De C en de Q door elkaar en aan elkaar. Ik wil heel graag nog iets kleins op mijn pols wat met de jongens te maken heeft maar ik weet nog niet zo goed wat.
Omdat mensen die hun kids zo noemen, geen tattoos nemen of wat bedoel je daar mee? Overigens ken ik dus WEL iemand die de naam Sterre getattooeerd heeft op dr lijf
Volgens mij wordt het ook heel vaak gedaan, omdat het voor degene die hem zet, ook beter te zetten is.
ginny mooi! Krijg september mijn bloem, daar ergens kom de naam van mn dochter ook in....als ik dit zo zie kan ik bijna niet wachten!