Dank je, ik wist ook gelijk toen ik die zag dat het hem moest worden. Zo sereen en rustig... Zo "draag"ik hem altijd bij mij.....
De tattoo is op m'n arm getekend (voor hij 'm ging tatoeëren..) dus ik geloof niet dat hij een speciaal lettertype aangehouden heeft
Het is misschien een heel simpel plaatje maar als ik de tattoo zie van ravi krijg ik direct tranen in mijn ogen. Echt mooi gekozen,simpel en puur,zoals hij ook is.
oke, ik was gewoon benieuwd. Maar het is misschien iets anders, maar ik heb een gouden ring met hartje, en dat hartje is naar mij gericht, mensen vinden dat ik ring andersom moet dragen, haha. Dus vandaar mijn vraag
Bekijk bijlage 252607 Hier is mijn tattoo net een dag oud. Lettertype is van Denise a. Wells (google maar eens) alleen dan zonder alle tierelantijntjes eraan Er staan hier trouwens prachtige tattoo's tussen
Kennis heeft Floris op haar enkel en nichtje heeft een tweeling en hun namen getatoeerd waarvan een Sterre dus ze zijn er wel,maar je ziet ze idd niet veel. De tattoo van Ravi echt prachtig!
Shirley1987: dankje wel ja ik ben gek op vlinders daarom wou ik graag wel een vlinder erbij hebben en zo iets wil ik ook voor onze 2e dochtertje doen met een vlinder alleen weet ik nog niet waar en hoe hwaaaa