Ik heb soort van coca cola style. Eerste foto is tattoo net gezet, dus lijnen erg zwart en dik... 2 de foto hoe het nu is.
Ik ging voor een afspraak, en maakte eentje voor ... een uurtje later! Dit is de mijne !! Bekijk bijlage 260527
Links is hoe het ontwerp was, rechts de uiteindelijke tattoo op de binnenkant van mijn onderarm/pols. Foto is een beetje wazig
Viel mee, is niet echt prettig natuurlijk, maar was op 3 minuten gefixt, dus is goed vol te houden Op sommige plaatsjes was het iets feller, maar nog niet om te zeggen dat je 't uitschreeuwt. En met er nog eens overheen gaan, voel je ook dat het wat feller prikt, nog eens met een naald door dezelfde wonde is natuurlijk niet zo fijn Het had nu ook geen 3u moeten duren, want dat was ook te veel geweest denk ik Je went er wel beetje aan, hoewel het tussenin toch beetje prikt en je ff gekke bek trekt van ow, dat is ff gevoelig
Ik heb de 2 namen op mijn rechterpols staan verbonden met een soort armband. Het schrift is Vivaldi. Ben er nog steeds ongelooflijk blij mee. Keano staat de binnenkant en Tycho staat de bovenkant... Heb geen foto die ik kan posten. Ze staan wel op mijn facebook dus wie ze echt wilt zien mag me pb-en voor mijn volledige naam.
Ik vroeg om jou lettertype omdat ie onwijs op die van mij lijkt. Ik kwam er dus achter dat ze van dezelfde maker zijn. Hahah! Mijne is Tiva en de jouwe Sheila.