Show je nagels..

Discussion in 'De lounge' started by eliesja, Apr 1, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. suzy83

suzy83 Fanatiek lid

Oct 20, 2009
    1,556
    0
    36
    NULL
    NULL
    haha ja hij is leuk vooral omdat het 1 april is ...
    al ben ik net aan het eten....

2. Jeem22

Jeem22 VIP lid

Nov 12, 2009
    7,203
    0
    0
    Den haag
    GAAAAAAAAAAAAATVEEEEEEEEEEEEEEEEERRRRRRRRRRRR DAMME...!!!!!!!!

Ik was al misselijk maar krijg nu echt kotsnijgingen :D

3. chantal1984

chantal1984 Niet meer actief

hahahaha sorry meiden .... Kon het echt niet laten :)

4. Dahlia

Dahlia Niet meer actief

5. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Gadver!! Zit net een paaseitje te eten..

6. gaby1986

gaby1986 Niet meer actief

whahahaha :D:D

7. suzy83

suzy83 Fanatiek lid

Oct 20, 2009
    1,556
    0
    36
    NULL
    NULL
    @mermaid (hoop dat ik je naam goed heb onthouden...
    ik en mijn menneke hebben een eigenzaak...
    we doen in houten vloeren zowel een showroom als dat we de plaatsing verzorgen... en ja ik typ hier mee knap he... ik weet niet het lukt me gewoon en nog even snel ook...

ik ga soms nog wel is mee een vloertje wegbrengen...
    en ja dan sjouw ik gewoon een aantal eiken planken tegelijk van 2,5 lang ofzo.... ook dat lukt...
    en als ik me ooit stoot zeg ik tegen mijn menneke fuck mijn nagel... maja dan maar weer laten fixen... maar gebeurd heel weing dat ik er een af stoot... ik heb dat eerder met poetsen eigenlijk maar dan worden ze week van het water...

8. chantal1984

9. Moonfairy

Moonfairy VIP lid

Oct 12, 2007
    6,168
    1
    0
    on the moon
    @Chantal,

Ik nam net een hap van mijn hamburger!!! gatver de garver de gatverdamme!!!!!!!!!!!!

10. chantal1984

:) eet smakelijk ..

11. Rosado

Rosado Niet meer actief

Ja, dat ze week worden van het water dat herken ik helaas.

Je bent natuurlijk zo aan je nagels gewent dat het eigenlijk heel logisch is dat je er alles mee kan. Zoals ik al zei, nu heb ik ze vrij kort, maar meestal een stuk langer en dan zijn mensen vaak ook verbaasd dat ik er mee kan typen enzo. Maar zelf weet je niet beter. Ik heb zelfs 6 maanden lang met die nagels in huis geklust. Schuren, verven, vloertjes leggen --> geen centje pijn en die nagels bleven allemaal mooi heel :D.

Maar echt hoor, ik zeg het gewoon nog een keer, heeeeeeeeele mooie nagels.

12. Moonfairy

Moonfairy VIP lid

Oct 12, 2007
    6,168
    1
    0
    on the moon
    Gaat nu niet meer lukken!maar bedankt hé!!:D

13. chantal1984

hihihihi :D

14. gimena

gimena Niet meer actief

ik heb op dit momend afgeklove nagels zal vanff ens op me gemak weer eens zetten.
    wordt weer eens tijd :)

15. Eevie

Eevie Fanatiek lid

Mar 7, 2010
    2,491
    0
    0
    NULL
    Brabant
    Hoi Hoi,
    Ik heb al 8 jaar gelnagels en kan echt niet meer zonder!! Ik houd ze altijd vrij rustig. Ik vind het wel knap dat iemand dat zo kan maken, maar het past niet bij mij. Ik heb wel altijd french manicure. De ene keer laat ik dat zo, soms een glitterstreepje op de rand van de french, de andere keer een steentje of een mooi plaatje. Wel altijd rustig!
    Mijn nagels zijn niet te lang; zo kan ik nog goed typen. Na 4 weken (net voordat ze weer opgevuld worden) wordt dat ook wel lastiger hoor! Maar verder kan ik er alles mee!! Verbouwen, werken, tuinieren, alles. (Dit lijkt wel een slechte maandverband-reclame, haha!!)
    Ik heb nog geen foto, maar als ik er een heb, dan zet ik m hierop.

Ben wel erg benieuwd naar de foto's van anderen!!

Groetjes, Eevie

16. suzy83

suzy83 Fanatiek lid

Oct 20, 2009
    1,556
    0
    36
    NULL
    NULL
    bedankt hoor voor je compliment!! knap van je dat je er zo lang mee kon klussen...

maar nu je het zegt, ik heb in mijn vorig huis ook heel mijn laminaat alleen gelegd met mijn lange nagels en allemaal heel...

maar laatst was ik met een vriendin shoppen en echt overal werd een opmerking gemaakt over mijn nagels!! maar net wat je zegt als je niet anders gewend bent is het heel gewoon...

ik zeg elke keer nu pak ik een keer wit maar ik kan het niet laten ik zit altijd vol met ideeen dat ik mijn nagel meisje zelf vertel ik wil het zo en zo... heel erg... ben absoluut geen tutje maar daarin wel hihi

17. eliesja

eliesja VIP lid

Oct 3, 2005
    8,226
    0
    0
    @t Home
    @devilschase, oh die zijn wel heel gaaf!!

@gaby, zo dan heb jij van jezelf wel mooie nagels zeg!!

@gijsje, dat freubelen heb ik ook wel, heb er nog wel eens aan zitten denken om dat mischien eens te gaan doen..naast fotograveren;)

@suzy, WAUW die van jou zijn ook heel mooi zeg, lekker opvallend! Hoe vaak verander jij van motiefjes als ik vragen mag?

@chantal, *proest...als je je verveelt s'avonds heb je aardig wat weg te kluiven..:D..heerlijk die humor..;)

18. suzy83

suzy83 Fanatiek lid

Oct 20, 2009
    1,556
    0
    36
    NULL
    NULL
    meestal eens in de 3 weken.....

maar eigenlijk ben ik ook wel een beetje zo van... pfuuu mijn nagels zien er niet meer uit en dan doe ik even een berichtje naar dat meisje en kan ik de volgende dag vaak al terecht...

hoezo makkelijk uitgevallen...?!

19. eliesja

eliesja VIP lid

Oct 3, 2005
    8,226
    0
    0
    @t Home
    nou als je de tijd ervoor hebt waarom niet, ziet er gewoon heel mooi uit ook nog! en iedere keer wat anders!

had het ook bijna gedaan, maar het idee dat je idd om de 3 weken het moet bijwerken dat stond me voor nu tegen, heb daar dus nu nog geen tijd voor.:(
    maar straks als de kindjes groter zijn en allemaal op school zitten, ga ik t ook doen!!:)
    en kan hier alvast ideeen op doen;)

20. Sharon20

Sharon20 Fanatiek lid

Feb 19, 2008
    3,365
    0
    36
    essen
    hier ook een fototje van mijn nagels :) niks speciaals hoor

nu heb ik ze eens rood, soms paars, soms french manicure,...

ik heb 22jaar lang op mijn nagels gebeten... en niet zo'n beetje. tot bloedens toe! echt een slechte gewoonte.. maar nu ben ik er eindelijk vanaf en daarom (omdat ik zo trots op mezelf ben) maar even een foto :D
    heb een aantal keer gel en acryl nagels gehad maar vond het zo duur + breken ze bij mij altijd af (werk all round in supermarkt dus rekkenvullen, slagerij, groenten,kassa,....) dus moest ik heel vaak terug om een nieuwe te laten zetten... ow, heb ze trouwens pas ook weer beetje bij geveild dus zijn nu weer wat korter :D

Share This Page