En een x laten plaatsen in Utrecht, ze waren echt supermooi, stevig en netjes totdat ze ineens geel werden!!! Goed te zien op de foto...dat was dus echt balen !
Hoi, ik ben wel een zonnebank type, maar ben toen niet onder zonnebank geweest nee Was namelijk zwanger toen...heb t ook nooit gehad hoor dat ze zo verkleurden ( al pakte ik wel eens een zonnebank). Liet ook snel los, bubbels. Waarschijnlijk gewoon te gehaast/slordig gezet helaas
dank je wel meiden voor de complimenten... ben er zelf ook helemaal blij mee de volgende keer word de gel wel wat meer roze op mijn nagel bed. het is nu nog wat witter maar dat komt omdat ze er allemaal tips op heeft gezet en als je het met de roze gel had gedaan zag je meer lijntjes tot waar de dip zat. dus volgende keer is ie nog mooier en plaats ik nog wel een foto. ik vind ook heel lang niet lekker dragen. ben ook kapster en dat vind ik ook onhandig met wassen enz. heel misschien laat ik voor mijn trouwen op mijn ring vinger een klein vlindertje zetten met een trasje erop.(mijn vander is in dec 1997 overleden) en is dus niet bij ons trouwen en zo is ie er toch nog een beetje bij...
Hoeft niet hoor, als je zwanger bent word je nagel plaat vaak wat vetter door de hormonen...laten ze veelal los..
en een stukje van de stof van je trouwjurk laten verwerken in de tip..ook erg mooi !!..*stukje van het kant bijvoorbeeld..*
Het kan ook zijn dat ze haar penseel niet goed heeft schoongemaakt en er liquid resten van de vorige keer in zat,daar kan het ook geel van worden.
http://img169.imageshack.us/img169/2834/dsc09365.jpg ik weet niet hoe ik de foto direct in het bericht krijg, dus dan de link maar
namya ook erg mooi hoor , heel natrurel, ik heb geen kant in mijn jurk.... dus dat zal niet gaan. wil het ook niet te opzichtelijk.... iemand nog meer voorbeelden van trouwnagels (zeg maar haha)
hey dames ben kapster en nagelstylist doe dit er een beetje zwart bij heb mijn opleiding bij mey liang nails gedaan via de google kun je dat zo vinden, en tja van praktijk moet je leren en niet van de boeken. ik zag hier voorbij vliegen dat de nagels wel eens verkleuren van roken of zonnenbank daar is idd een toplaagjes voor gewoon een doorzichtige nagellak. maar kan ff niet op de naam komen hoe dat precies heet. heb nu mijn normale nagels. werk in een bakkerij en stoot ik te vaak ergens tegen aan dat ze knappen helaas mocht ik ze binnenkort zetten show ik ze
ja ze zijn ook behoorlijk naturel, weinig aan gedaan maar moet ze nu wel weer eens vijlen en leuk lakken ik vraag me af of je bij een nagelstudio ook je eigen nagels zo leuk kan laten lakken met verschillende kleuren en steentjes en weet ik wat nog meer kan, weet iemand dit misschien...
dames heb nog ff gekeken hoe dat nagellak heet voor gele nagels. bestel het dan bij mey liang magnetic yellow stopper. kun je gerust roken en onder de zonnenbank zonder dat de nagels geel worden
Ja hoor, vaak kan je wel een nailart laten zetten op je eigen nagel(s). Ik zou gewoon even informeren bij een nagelstyliste bij jou in de buurt.
ik krijg dat idd mijn echte nagels maar wel met een gellaagje erpver dus dan zou het wel moeten blijven zitten denk ik