Had de nagels al langer voordat ik zwanger was en toen waren ze al geel aan t verkleuren...Tijdens de zwangerschap heb ik ze kort gehad en toen erafgehaald zelf
en deze meer foto`s heb ik niet want mn nagelsstyliste ze tniet alle foto`s op haar hyves en zelf maak ik noit geen fotos. de nagels die ik nu heb heb ik de meeste reacties op gekregen als zij de fotos op hyves heb gezet plaats ik hem hier ook ff...
ik heb nu ook gelnagels, helaas geen foto Heb een french manicure, afgeronde hoeken, en dan op mijn ringvinger-nagels 1 klein blauw steentje op de grens van het tipje. Maar: ik vind het zo prijzig, en vind het jammer dat ik niet zomaar meer mijn nagels in een bijpassende kleur kan lakken bij een outfit. Dus wil er eigenlijk weer vanaf. Hoe gaat dat in zijn werk, het eraf halen???
@maartjev waarom zou je je nagels niet meer zelf kunnen lakken dan? En je nagelstyliste kan je kunstlaag weer verwijderen.
@ Maartje: Je kunt je nagels gewoon lakken hoor. Blijft vaak zelfs beter en langer zitten dan dat je je eigen nagels lakt.
Wat een leuk topic! En wat een bijzondere nagels zie je langs komen! Ik heb gelijk ook een foto gemaakt van mijn handen! Ik heb gel nagels. Dit is voor mij de oplossing, want zo lang ik me kan herinneren heb ik nagels gebeten en was altijd mijn handen aan 't verstoppen... en nu kan ik ze eindelijk showen! Wat ik wel aan het nagelbijten heb overgehouden zijn wat kromme vingers
Vond deze nepnagels bij de Euroland voor een euro net geplakt en ik vind ze nog wel leuk ook Bekijk bijlage 70562
ik ben blij dat ze (gelnagels) er af zijn, haha, scheelt echt een bak geld elke keer. Nadeel is het drama van de dunne nagels die je overhoudt... Heb nu een kuurtje van Herome voor extreem slappe nagels te harden, en het werkt echt super!!! Nu nog even mezelf leren hoe ik een mooie french zet op mijn eigen nagels, als ze dadelijk weer wat langer zijn. Ik ga binnenkort eens zelf aan de slag met steentjes, plakkertjes en kleurtjes, leuk om te doen!!!