Weer een show je nagels topic.. Ik ga binnenkort weer nagels laten zetten en ik wil een beetje inspiratie opdoen
Hier nog nooit nepnagels/gelnagels gehad. Maar hou wel van een kleurtje op mijn eigen nagels. Op t moment zijn ze echter met naturellak. Bekijk bijlage 383724 En zo waren ze gisteren: Bekijk bijlage 383725
Bekijk bijlage 387245 Vandaag weer een nieuwe print uitgeprobeerd. Begin het echt leuk te vinden om wat bijzonders met mijn nagels te doen. Nieuwe hobby..
Wow, Koali en Bubblez, zijn dit echt jullie eigen nagels?? Gaaf!!! Ik wou dat ik ze ook zo mooi had, maar ze scheuren continu in en zijn daardoor steeds erg kort. Hoe lang blijft de nagellak bij jullie gemiddeld zitten? Bij mij bladdert het na een halve dag alweer af (ook met base- en topcoat) en daar baal ik altijd zo van! Zo zonde van de moeite van het lakken.
Neon nagels voor mij vandaag ik hou van korte nagels, lange nagels staan asociaal bij mij vind ik, heb mini vingertjes.
Het zijn mijn eigen nagels ja. Heb vrij harde nagels, kan ze altijd goed altijd goed laten groeien. Als er op een gegeven moment een breekt dan knip ik ze allemaal weer kort en begin ik opnieuw Hier verschilt het per nagellak hoe lang het blijft zitten. De meeste een paar dagen voordat er stukjes afbreken. Een topcoat helpt bij mij heel veel. Ben me nu sinds kort aan t verdiepen in nailart. Echt super leuk om uit te proberen!!