Dank voor t compliment ik doe t ook voor andere maar dan op volledige kunstnagels Mocht er iemand interesse hebben...... stuur maar een bericht.
Ik ga binnenkort even setjes nagels bij mijn buurvrouw halen. Wacht nu nog even tot lucht onder nagel (tussen deur gehad) uitgegroeid is.
Ik ben toch niet te enige creatieveling hier? En trouwens een effen kleur kan ook heel mooi zijn hoor Ik ben er denk nu 2 jaar mee bezig Imensa, au lijkt me geen lekker gevoel..... Doe jij ook altijd je eigen nagels? Of zet je buurvrouw nagels?
Hier mijn acryl nagels al weer bijna twee jaar niet meer in verband met het oppikken van een hobby het gitaar spelen. Maar mis het toch wel, dus nu maar eens zelf met nagellak gaan oefenen, Beginnend met een simpele french manicure. Ik moet zeggen het valt me niet tegen Ze blijven uiteraard wel kort ivm de gitaar
Ik had ze via marktplaats gekocht (nieuw) heb 5 dottingtools dus allemaal verschillende. ik vind je nagels mooi en goed gelukt, strak lijntje!
Ga eens op marktplaats kijken thanks voor de tip. En voor de eerste keer zelf lakken viel het me niet tegen nee
Hoe doen jullie dat met de verzorging van jullie kinderen? Ik merk nu mijn eigen nagels weer wat langer worden al dat ik elke keer per ongeluk mijn dochter krab als ik haar bijvoorbeeld optil of vasthoud, nou moet ik er wel bij zeggen dat zij een wiebelkontje is.