Nepnagels dus geen last van scherpe nagels en mijn kids zijn hoogstwaarschijnlijk ADHD'tjes hihi maar mij is het nog niet overkome dat ik ze pijn heb gedaan @MadameV, leuk gedaan, zijn dat stickertjes?
Het bloemetje is inderdaad een stickertje en dat andere zijn 2 lichtblauwe steentjes. Moeten eigenlijk met lijm maar ik doe met gellak dus dan plakt het nog op de plaklaag voor de topgel erop gaat
Ik heb altijd nagels gebeten, tot een aantal jaar geleden. Toen moest ik mijn nagels wel netjes ivm mijn werk. De knop ging om en ik kreeg mooie verzorgde nagels! Tot na de bevalling van mijn jongste.. Toch weer gaan bijten! Nu weer een tijdje geleden de knop om en dit is het resultaat! Dit zijn mijn nagels zonder 'iets'. Ik zou ze alleen graag wat spitser willen, wat je tegenwoordig veel ziet. Denken jullie dat een leek dat zelf kan of is het toch verstandig dit door een manicure te laten doen?
Hoe krijg je de randjes zo wit als je er niks mee doet?? Ik zou ze zo houden spits maakt wel dat het sneller breekt of heb je nu heel sterke nagels?
Geen idee, ik heb dat witte van mezelf, doe er iig er niets voor! Oh nou dat is wel goed dat je dat zegt want ik heb altijd wel 1 nagel korter omdat die gescheurd is. Ik heb geen slappe nagels maar ze zijn naar mijn idee ook niet heel sterk of zo!
Cool! Mag ik vragen wat voor werk jij doet? Ik zou daar niet mee aan hoeven komen zonder opgetrokken wenkbrauwen haha
Ik werk niet. Inmiddels al 5 jaar thuis. Ben sinds een paar dagen weer zoekende naar werk . 10 jaar geleden werkte ik achter de kassa in een supermarkt en het mocht niet maar werd gedoogd omdat klanten mijn opzochten bij de kassa Daarna jaren in de thuiszorg (huisjes bij oudjes schoon gemaakt) vond me baas ook prima. Als ik ergens moest invallen of er werd gevraagd naar me dan was t niet bij naam (dat vergeten ze snel) maar ik was t meisje met die mooie nagels hihi En tja, tis toch een beter gezicht dan afgekloven nagellak wat ik nu ook regelmatig zie.... tenminste vind ik hoor. Je houd ervan of niet.....
Helemaal gelijk in! Juist dat mensen je zo herinneren is toch een compliment? Succes met zoeken naar werk. Hopelijk vindt je snel iets!
Wat leuk en mooi allemaal! Leuk om inspiratie op te doen ook Ik doe mijn nagels altijd zelf met gellak. Hier wat van mijn creaties:
Oh wauw kelly. Die zijn leuk. Ik heb ze nog hetzelfde. Moet van de week maar eens met mn eigen nagels aan de slag als ik beter ben. Jess die zijn ook leuk gedaan zeg!
Jou nieuwe nagels zien er ook weer mooi uit!! Dankje! Hoe ik het heb gedaan zie je een beetje op de afbeelding hieronder. Dus eerst een basis/onderkleur kiezen, die op laten drogen. Dan vervolgens circkeltjes maken, en wanneer die nog nat zijn met een tandenstoker of iets dergelijks er van binnen naar buiten doorheen. Ik doe alles wel met gelnagellak, weet niet of dat verschil maakt met normale nagellak...