Als je eenmaal punten hebt gehad, dan kan je toch niet wennen aan vierkant Aangezien ik niet meer zo'n last heb van mijn hormonen in de vorm van haaruitval en het breken van mijn nagels heb ik ze gisteren toch maar weer puntig laten maken, nou ja, momenteel nog ovaal, ze moeten eerst eventjes flink groeien en dan heb ik weer vlijmscherpe punten Tegen de tijd dat de kleine komt laat in de punten wel een beetje afbotten zodat ik de baby geen pijn kan doen Bekijk bijlage 431907 Bekijk bijlage 431908
Als (ex)nagelstyliste kan ik echt genieten van dit topic. Mooi Drieka! De creaties van Kelly kan ik ook waarderen. Ik heb nu zelf een simpele glitterfrench.. Niet fotowaardig
De meningen lopen uiteen inderdaad Heb 10 jaar vierkant gehad maar als je graag lange nagels hebt, dan vind ik vierkant echt te grof, toen 1 jaartje punten en toen had ik ze ook echt lang en vond ik helemaal geweldig! Nu het eerste trimester braken mijn nagels erg snel dus toen weer eventjes vierkant gehad maar kon er niet meer aan wennen dus nu maar weer punten laten groeien
Drieka, ik vind ze ook erg mooi. Niet mijn smaak maar hey gelukkig heb iedereen een eigen smaak anders zou deze wereld wel heel saai zijn Marleen31 bedankt voor je compliment Ik vind alle nagels die netjes gelakt en of versierd zijn mooi. Hou iedereen in zijn waarde, iedereen doet haar best met zelf lakken of het laten lakken en welke vrouw geniet daar nu niet van? oh dit is trouwens geen kritiek of commentaar op iemand, wilde het gewoon even zeggen. Zelfs mijn 5 jarige dochter is verslaafd haha
Helemaal mee eens! Soms zie ik vrouwen (!) met van die rouwrandjes onder de nagels, zo vies! Het is toch je visitekaartje vind ik.
Ff spammen. Ik heb ze wel gemaakt maar zijn niet mijn handen maar vond ze eogenlijk wel heel goed gelukt
Tjonge jonge ik zie hier al die mooie nagels voorbij komen en ik ben JALOERS!! Ik heb nu voor de 3e keer in vijf weken tijd mijn nagels weer laten doen (gel) bij toch wel een behoorlijk goede nagelstyliste in de stad maar het is weer ellende. De eerste keer zaten er twee binnen een week los, terug nieuwe set, anders gezet, de helft betaald en binnen de week was het weer ellende. Ze heeft een enorme wachttijd waardoor ik met tussenperiodes van twee weken terug kon iedere keer. Nu de derde set, ze zitten nog allemaal vast maar aan de rand van elke nagel alweer lucht. Heb al eens acryl laten zetten maar die bleven ook niet zitten. Ik denk dat die mooie nagels gewoon niet voor me zijn weg gelegd, jammer want mijn eigen nagels zijn nog slechter dan slecht
Mijn nicht heeft dit ook gehad, alles wat ze liet zetten aan gel of acryl viel er bij haar ook in no-time weer vanaf. Ze heeft ze bij verschillende nagelstylistes laten zetten maar niks bleef zitten.....