Geen foto. edit toch nog foto gevonden (van even terug). simpel.. rood.. Zie wel dat veel mensen helemaal vanaf de nagelriem lakken. Beter kun je er een klein stukje vanaf beginnen, ziet er niet zo rommelig uit en je nagels lijken langer.
dat zijn mijn eigen nagels ik wil nog wel eens een nagel verharder gebruiken. En als ze scheuren, knip ik ze net als kaala helemaal af en begin opnieuw. Nagellak verschilt, maar de topcoat doet het m. Ik gebruik de topcoat van L'Oréal. En als ik dan een kleur van essence(kruidvat) op heb dan bladdert het binnen 3 dagen en bijv opi op L'Oréal als kleur dan bladdert het 5 a 6 dagen. En de nailart is oefenen. Streepjes lukt me nu redelijk.. Moet nog wel meer oefenen op andere figuurtjes..
Tis inderdaad mooier een stukje van de nagelriem af maar mn nagels groeien zo snel dat mn nagellak er dan ook snel uitgegroeid uit ziet. Dus dan dan heb ik al snel iets van, mehh whatever
Ik lak ze zon 2 keer per week. Ben niet zo kleurvast Dus daar heb ik zelf niet zoveel hinder van plus dat mijn nagels niet zo snel groeien. In de salon lakte we altijd zo. Als mensen terug kwamen viel het eigenlijk altijd reuze mee met de uitgroei.
Ik heb altijd gel nagels, french manicure heb zelf mijn diploma er ooit voor gehaald dus kan ze zelf zetten. Ben nu net met een nieuwe set bezit .
Bekijk bijlage 387608 Nou vooruit, geïnspireerd door dit topic ben ik vandaag ook mijn nagels maar weer eens gaan lakken... En ik vind de lengte eigenlijk niet eens zo tegenvallen, al zeg ik het zelf. Nu hoop ik dat het eens wat langer dan een halve dag blijft zitten!
leuk om te zien allemaal. Heb nu zelf niks op maar zal deze week weer eens iets op doen en een foto maken.
Ik ben nogal van het naturel, French manicure. Maar soms lak ik wel eens, maar één nagel in dit geval,alvast in de paas stemming. Mm...komt niet helemaal over op de foto zoals in het echt. Je ziet de bling bling niet!
Jammer dat ik niet weet hoe ik foto s hier plaats. Mijn buurmeisje heeft mijn nagels gister gedaan zijn erg gaaf geworden