Hoi Vraagje wat is een goed merk nagellak wat langer blijft zitten?en hoe precies lakken En is een warmte lamp handig en wat kosten ze gemiddeld
Ik ben dus erg fan van pink gellac. Ik gebruik wel ook primer. Blijft 3 weken onbeschadigd zitten hier en dan haal ik het eraf vanwege de uitgroei. Echt topspul! Kijk maar eens op hun site, de starter sets zijn nu met 50% korting, top aanbieding!
Helaas ben ik niet zo heel erg creatief met creaties, en als het al lukt, is mijn linkerhand top en rechts zwaar ships. Primer is zeker top!
Geen ervaring met gellak dus kan je helaas niet helpen. XmoniqueX, wauw mooi hoor!! Chocoholic ben benieuwd naar t eind resultaat!!
Zo vandaag ook weer geweest, kan ik weer vooruit tot het nieuwe jaar Dit keer maar weer eens een halve deco laten zetten. Bekijk bijlage 435253 Bekijk bijlage 435254
Bekijk bijlage 435264 Mooie nagels dames! Kom ik aan met die kortgewiekte Toch maar ff snel iets gedaan. Fijne dagen iedereen!
P1982: idd gellak van Pinkgellac is ideaal spul! Blijft idd 3 weken zitten. Moppiemuis: ahhh oke. Ik heb redelijk vaste hand en vroeger veel met gewone nagellak geoefend dus dat scheelt waarschijnlijk ook! Weer mooie nagels voorbij zien komen Fijne kerst allemaal!