p1982: daar ga je echt geeeen spijt van krijgen! Qua kleuren kan je kijken bij foto'tjes van mij die ik hier gepost heb, als je een mooie ziet moet je t maar zeggen kijk ik welke kleur het is Qua erafhalen: heel goed de bovenkant/toplaag eraf vijlen en dan het watje echt goed doordrenken met de remover en aluminiumfolie er strak omheen wikkelen en 10min in laten trekken. Dan voorzichtig met zo'n houten bokkenpootje het eraf 'krabben'. Opletten dat je niet te hard/schuin je nagel in duwt anders beschadig je je nagel. Leuke nagels Kelly!
pakket is binnen gekomen vorige week bij iemand de gelnagels laten zetten (dinsdagmiddag) en nu al de duim stuk eraf, baal er wel van
Bronzy Pink (metal), 125. Een erg mooie kleur vind ik zelf. Denk de mooiste van de kleuren die ik nu heb. Ja gewoon met de vijl de erbij zit! Balen dat het er nu al af gaat... kan je niet terug naar waar je het hebt laten zetten?
heb net voor de eerste x kleur nr 110 gezet, vind het niet slecht weet alleen even neit hoe ik een foto kan plaatsen