Hieronder in het reactie vak 'meer opties' kiezen. Via het paperclipje kun je je fotos eerst uploaden en dan toevoegen aan je reactie.
Ziet er uit alsof het goed is gelukt toch p1982?! Gedurfde kleuren hoor Kelly! Wel mooi! Sannie ook heel mooi en lekker simpel. Hier geef ik de nageltjes weer even 2 weekjes rust van de nagellak
ja ben er erg blij mee en het zit er ook nog erg mooi op. terwijl ik erg veel doe als jullie de lak eraf halen lakken jullie dan gelijk opnieuw of even rust?
Mooi dat het bevalt Ik geef mn nagels altijd minimaal 1 welke rust een dan goed verzorgen met nagelolie en handcrème. En tijdje rust raadt pink gellac zelf ook aan trouwens!
Het kan wel voor een keertje maar niet aan te raden het altijd/vaak zo te doen. Ik zou het minstens 2/3 dagen wachten en voor het ideale een week. Anders worden je nagels namelijk dun/slap
Moet nog even netjes afwerken, maar vind het effect wel leuk.. https://m.youtube.com/watch?v=sr3vREdkZwU
Vanmiddag weer geweest, kan ik weer 3 weekjes vooruit met mijn nieuwe klauwtjes Bekijk bijlage 438301 Bekijk bijlage 438302
Gave nagels! De "klauwtjes" hihi Ik heb net alles eraf gehaald! Ik ga over een week een cursus gelnagels doen en wil dan fris beginnen met de producten die ik daar mee krijg. Kunnen ze even een weekje rusten Nog even en dan ben ik een gecertificeerd nagelstyliste, zo'n zin in!
Thnx! Ik ben er ook altijd blij mee als ze weer netjes gedaan zijn. Leuk dat je je diploma gaat behalen! Echte goede nagelstylistes zijn lastig te vinden dus als je het goed kan dan zul je zo een hoop klanten hebben Mijn nagelstyliste is alleen en heeft circa 140 klanten momenteel, ze is dan ook echt wel steengoed en kan vrijwel alles uit de hand maken. Heb ook lang moeten zoeken voordat ik haar vond en zal ook niet meer bij haar weg gaan
Ik wil even showen want ben erg trots op mezelf. Zodra ik kon, beet ik nagels. Dus zeg een jaartje of 27. Wel vaak acryl nagels gehad maar mijn eigen nagels waren altijd een drama. Sinds vorig jaar slikte ik extra vitaminen en mijn nagels werden keihard en mooi lang! Sindsdien heb ik alleen gelnagellak. Volledig mijn eigen nagels dus! Ik geniet er nog elke dag van haha.