Mooi drieka en asz! Ik vandaag ook weer mn nageltjes gedaan. Op de foto lijken de streepjes altijd schever/bobbelig dan als ik zo naar mn nagels kijk
Mooie nagels weer meiden. Ik heb even geen foto, geen inspiratie, geen tijd, geen zin, zieke kids, teveel aan me hoofd. Hoop eerdaags weer te gaan hobby-en
Gaaf kelly! Hier nog steeds even lakloos.. Nagels breken af en groeien maar niet goed. Tips? Hier hrb ik nog nooit last van gehad.
Ik vind dat water gedoe wel erg gaaf! Maar ben zelf niet zo van de kleurtjes op m'n nagels. Maar wie weet probeer ik het eens. Vanavond weer mijn gellak bij laten werken. Heb nu een glittertje in het witte 😍 En nog steeds super trots dat dit gewoon mijn eigen nagels zijn!
Hele mooie nagels weer meiden! Asz, heeeeeel erg mooi! Helaas zijn mijn nagels niet zo lang dat ik dat kan doen Dunne en broze nagels, breken/scheuren erg snel af helaas. Heb ik al me hele leven zover ik me kan bedenken.
Bedankt! Ik had het ook altijd. Tot ik extra vitamine ging slikken! De multi en ACE van garden of life. En sindsdien zijn ze super hard en groeien ze ook nog eens snel.
bekend verhaal helaas, bij ons is het een familiekwaal van mijn moeders kant Maar Aszz ze zijn prachtig hoor!! @andere ook mooi! Sorry ben ziek en kan niks onthouden aan namen om te reageren, me hoofd werkt niet mee
Laatst de set 50 shades of grey van Opi besteld, mooie kleuren hoor maar ik vind alleen wel dat het snel beschadigd, misschien iemand een tip? Ik heb nu mijn nagels gelakt met de kleur romantically involved.
Top coat eroverheen? Ik zou het anders niet weten.. @Aszz: ik ga die vitamines eens opzoeken! Tnx voor de tip!
Beterschap Kelly! Ah die vitamines ga ik ook eens opzoeken/proberen dan Asz, bedankt! En idd zoals Chocoholic zegt zou ik een topcoat erover heen proberen, misschien ook een basecoat voordat je de kleur doet?