Leuk! Ik moet bekennen dat ik mijn teenager in de winter verwaarloos. Als de open schoentjes tijd weer aanbreekt lak ik ze weer
Ik heb ook m'n nagels weer gedaan, begint nu iets makkelijker te gaan 😊 Leuk onderwerp om inspiratie op te doen!
Mooie nagels weer meiden! Hier de gellak er 2 dagen geleden afgehaald, weer even een weekje rust en dan mag ik weer Wilde eerst een french doen, omdat mijn nagels voor mijn doen eindelijk een beetje lang waren breekt van m'n rechterhand weer de helft af Maar weer wat nieuws verzinnen....
Mijn gelnagels. Zelf gezet. Wordt inderdaad steeds makkelijker maar vind het nog steeds niet perfect.
Vandaag gekozen voor wat rood glitter en eens niet een strak french lijntje Bekijk bijlage 441560 Bekijk bijlage 441561
Even mn nieuwe kleurtjes gellak en glitters showen, blij mee!! Ps Let niet op de gebroken nagel haha ziet er raar uit
hoe krijg je dat nou zo mooi? Ik heb het ook wel eens geprobeerd.. jaar of wat geleden, maar een vreselijke kliederboel verder en een dramatisch lelijk resultaat (al die nagellak klapte dubbel op mijn nagel) heb ik het maar op gegegeven.. MAar als ik dan jou nagels zie gaat het weer kriebelen