Mooi meiden! Zo jaloers op jullie lange nagels! Voor mijn doen zijn ze nu redelijk lang dus maar een french gedaan. Voor t eerst met gellak, best tevreden over resultaat
Ben dit x voor heel simpel gegaan, kleurtje en daarna glitters, weinig tijd gehad door t paasweekend.
Ha, dat durf ik niet haha was al nooit iets (heel dun, splijten, scheuren) en sinds mn zwangerschap is het nog erger
knap born2bemom! mag ik iets flauws zeggen? als je je nagelriemen gaat insmeren en daarna heel voorzichtig terug duwen zijn ze nog mooier!!! je hebt nml een mooie vorm
Nou hier mijn nieuwe aanwinsten: Essence kiss me freddy Catrice must have STEELetto Catrice crushed crystals lost 'n roses
Mijn nagels zijn helaas een stuk korter geworden. Je tuinset opknappen, de tuin verbouwen en je zolder leeghalen is niet goed voor je nagels haha.
Iemand een idee waar ik knal, maar dan ook echt knalroze nagellak vandaan kan halen. En met knal bedoel ik eigenlijk fluor.
Zou ik ook wel willen weten, heb wel groen, geel en oranje. En heel veel roze maar niet echt knal knal pijn aan je ogen zo roze