Voor diegene die vroeg naar een knal roze ; eerst een laagje wit lakken en dan roze daarover dan wordt hij ook veel feller! Succes
Ik heb laatst van het merk w7 (te koop bij op=op voordeel shop of internet) een neon roze nagellak gekocht. Met een witte basislak eronder knalt ie echt. Enige nadeel aan neonlakjes zijn dat ze een beetje mat opdrogen, maar met een glanzende topcoat verkom je dat weer!
Kleurtje is leuk! Als ik een kleine tip mag geven, de nageltips iets meer vijlen. Ze lopen nu wat breed uit waardoor het een beetje ducknagels lijken, maar dit kan ook door de foto komen.
Zie ook weer veel mooie nagels voorbij komen met mooie kleuren!! Het wordt echt tijd voor de zomer met al die vrolijke kleuren
Wat een mooie nagels. Ik ga ook mijn nagels doen. Als jullie je nagels hebben gedaan en de volgende dag bezig gaan, gaat bij jullie de nagellak er niet af? Ik heb dat wel steeds. Wat doen jullie daar tegen?
Bedankt voor het compliment geloof ik haha ik weet niet meer wat ik heb gezegd of gedaan hihi.... Tuc: De gele kleur is van het merk F.ogan (online verkrijgbaar)
Merk maakt niet zoveel uit, als de nagellak maar dun is (tenminste dat is mijn ervaring ) en vooral niet je kwastje op het water leggen om de druppel eraf te krijgen want das niet zo best voor je nagellak....