Ik was net even snuffelen maar zag heel veel gel nagellak. Een paar open gemaakt en zag best dikke substantie..
Wow die kleuren! Super fel! Mooi Kel! Zou het zelf niet doen/durven maar vind het wel heel tof!! Idd tijd voor de zomer! Water marble met gel nagellak is mij niet gelukt laatst... Niet aan te raden dus! Hier 2 weken geleden in mn nagel gesneden met scheren Hele nagel naar de knoppen.. Die moet eerst weer is flink groeien om weer fatsoenlijk nagellak op te kunnen doen, echt tot 1/3 van mn nagelbed stuk namelijk
Wauw ik vind het altijd zo leuk om hier te kijken! Helaas bijt ik zelf nog steeds nagels, al meerdere stop pogingen zijn mislukt. Dus als iemand de gouden tip heeft graag
Ik heb nu gewoon french, eigenlijk blijf ik dat toch het mooist vinden want met 1 kleur valt de uitgroei zo op en daar erger ik me aan.
Heb ik met een make-up sponsje gedaan. Kleur op je sponsje aanbrengen en dan deppen op de nagel, laten drogen en dan herhalen totdat je tevreden bent. Was de 1e x dat ik t deed, het leek zo makkelijk op verschillende filmpjes maar toch vond ik t tegenvallen. Maar ja oefening baart kunst. Zit ook een laagje glitters overheen omdat ik nogal bobbels had her en der
Afgelopen maandag mijn nagels weer laten doen, moet er nog aan wennen dat ze zo kort en relatief rond zijn voor mijn doen maar met een baby is het wel een stuk veiliger. Dit keertje eens groene glitter-french. Bekijk bijlage 456334 Bekijk bijlage 456335
Heel leuk al die zomerse kleurtjes weer, ik ben de laatste maanden lak-loos, maar laatst voor een verjaardag heb ik me niet kunnen inhouden
Heerlijk weer! Kon het ook niet laten weer een kleurtje erop. Maar tegen jullie creaties kan ik niet op Bekijk bijlage 456731
Heeft iemand de E.ssence Nail Art express dry drops al geprobeerd?? Om je net gelakte nagels dus binnen enkele seconde droog te krijgen met deze druppels? Ben benieuwd of iemand het heeft geprobeerd en of het echt werkt