Ik gebruik van miss sporty nail expert 5 in 1 . Werkt goed! Alleen ik werk in de zorg dus me nagels breken Zowiezo sneller ivm water enzo. En ik ben rechts handig dus jaah helaas...
XyLiNa84: Mooie nagels zeg! Met wat SDonya zegt, ik krijg ze zelf nooit in zo'n mooie vorm gevijld. Maar ik moet op mijn werk ook wel heel veel typen en dat gaat ondanks dat ik ca. 9 jaar acrylnagels heb gehad toch makkelijker met iets kortere nagels. Ik heb van de week spullen aangeschaft om zelf gellak te zetten (twincoat van Alessandro en lak van Sensationails) dus als dat binnen is en ik mijn nagels gedaan heb, heb ik (hoop ik, hahaha) ook weer show-waardige nagels .
Haha nou ik vijl me nagels eigenlijk niet echt behalve als er een haakje aan zit en dan de bovenkant verder niks Ze groeien vanzelf zo hihi Enne suc6 met het zelf zetten ik ben heeeel benieuwd!
Het is eigenlijk alleen maar lakken hoor , alleen dan met een soort peel off basecoat die uithardt onder een UV Led lamp, dan een kleurtje die je ook onder de lamp laat uitharden en dan een topcoat die ook onder de lamp gaat. Ik wil altijd wel graag een kleurtje op mijn nagels, maar ik vind nagels lakken echt een vreselijk gedoe'tje. Ik vind het allemaal zo lang duren voor het droog is, dan ben ik weer te ongeduldig en zitten er putjes en deukjes en als klap op de vuurpijl ligt het er na 3 dagen alweer af. Pffff..... En met die gellak droogt het lekker snel en blijft het langer mooi. Win-win zeg ik .
Haha jaah dat putjes en deukjes ken ik maar al te goed haha En idd wel win win als het langer mooi blijft enzo. Maar dan moet je niet zn wispelturigekut als ik zijn om de 2 dagen wat anders willen hahaha
Mooie kleur blauw! Ik heb gisteren voor het eerst de gellak opgedaan. Ik heb de twincoat van Alessandro en de kleurlak van Sensationals. Ik moet geloof ik nog wel even oefenen met opdoen, ik ben niet zo handig met netjes lakken . Ik ben nu dus benieuwd hoe lang het echt mooi blijft zitten.